Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Otrogen o Bedragen

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-10-14, 10:33 #11
Fal Fal är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2006
Fal Fal är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2006
Kvinnor är obegripliga.. Finns inga error-loggar att kolla i efteråt heller så man har ingen möjlighet att analysera vad som gick snett.. Tacka vet jag en snutt fint strukturerad php-kod.
Fal är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-10-14, 10:33 #12
stefanhansson
Guest

stefanhansson
Guest

Tyvärr så försökte hon ta livet av sig igår...men jag lyckades ringa polis och ambulans som räddade henne åter. Själv var jag på resande fot ca 50 mil bort då jag fick ett sms som sade att hon var på väg att "somna in".

Skriver detta för att dela med mig, för att folk ska inse att saker händer i samhället som man inte tror eller ser. Och att man ska se efter sin käresta, kompis och granne för pang en dag så finns dem inte längre. Låter deppigt, men är ändå sant. Tänk bara alla som förlorar nån när o kär i en trafikolycka varje dag. Som kanske bråkade på morgonen...
  Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-10-14, 11:02 #13
Westmans avatar
Westman Westman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jun 2004
Westman Westman är inte uppkopplad
Westmans avatar

Citat:
Originally posted by Fal@Oct 14 2007, 10:33
Kvinnor är obegripliga.. Finns inga error-loggar att kolla i efteråt heller så man har ingen möjlighet att analysera vad som gick snett.. Tacka vet jag en snutt fint strukturerad php-kod.
Inte heller kan man uppgradera utan att det kostar massor med pengar. Tänk om kvinnor vore som Linux: arbetsamma, snälla och gratis.
Westman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-10-14, 11:07 #14
teddyjohan teddyjohan är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
Flitig postare

Beklagar trasslet! En ljuspunkt man kan se är ju i alla fall att så länge som det är så pass ovanligt så att det skapar såna här trådar (eller böcker i den "andra", s.k. icke-WN-världen) så händer det i alla fall inte alltför ofta och många, dvs. så länge det negativa är ovanligt så är ju det vanliga ändå oftast positivt. Det är ingen tröst, jag vet, men det är i alla fall en god tanke.

PS: Du skriver som en kratta
teddyjohan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-10-14, 11:12 #15
stefanhansson
Guest

stefanhansson
Guest

Citat:
Originally posted by teddyjohan@Oct 14 2007, 11:07

PS: Du skriver som en kratta
Jo, jag gjorde inte detta till nån svenska uppsats direkt, sen är jag trött som fasen så det spelar säkert in likaså.
  Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-10-14, 12:07 #16
Flitig postare

Flitig postare

Jag tänkte mest på att mitt svar blev lika förvirrat också, so the joke's on me
teddyjohan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-10-15, 18:25 #17
senzeis avatar
senzei senzei är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2006
senzei senzei är inte uppkopplad
Medlem
senzeis avatar

Reg.datum: Nov 2006
fyfan vilken soppa. Kan relatera till mycket dock.
Sen kan du inte hjälpa någon som inte verkar vilja bli hjälpt, rätt meningslöst.
Tycker mest synd om barnen, att ha en sån ostabil mamma. Sånt ärrar dom för all framtid tyvärr.

Finns inget värre än att vara fast i ett förhållande där man inte kan lita på sin partner, konstanta misstankar m.m. fyfan..
senzei är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-10-15, 22:21 #18
Storens avatar
Storen Storen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Storen Storen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
Storens avatar

Citat:
Originally posted by stefanhansson@Oct 14 2007, 09:33
...Som kanske bråkade på morgonen...
Så sant, så sant... Jag har förlorat några vänner genom mina unga år och jag vet inte om det är därför, men jag är otroligt noga med att aldrig säga hejdå till någon man precis bråkat eller tjafsat med.
Har hänt att jag blivit rejält försenad på morgonen bara för att jag "inte kommit iväg..."
Storen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-10-16, 08:16 #19
Davves avatar
Davve Davve är inte uppkopplad

Reg.datum: Feb 2004
Davve Davve är inte uppkopplad
Davves avatar

Reg.datum: Feb 2004
Stefan, tjejer uppskattar tyvärr inte de "snälla" grabbar. Vill du leva med en tjej länge och kunna lita på henne till 100% måste du tyvärr vara den hon känner att hon kan missa om hon inte ger 100% hela tiden.

Jag har jätte många tjejkompisar och jag ser vad som händer när de träffar de snälla killar som säger snälla saker jämt. Det är kul ett kort tag för de, sen söker de spänning.

Ta och läs "Spelet" och försök sedan fördjupa dig i ämnet så komemr du aldrig mer ha sådana problem.

Finns även lite forum om detta ämne på nätet, vi är ett gäng som driver ett sådant, ska inte göra reklam här nu, men PMa om du vill ha länken. Där finns det killar som vart om samma saker som du, och de som vet vad man behöver göra för att slippa bli bedragen.
Davve är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-10-16, 23:43 #20
melin melin är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2003
melin melin är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2003
Citat:
Originally posted by Davve@Oct 16 2007, 07:16
Stefan, tjejer uppskattar tyvärr inte de snälla grabbar. Vill du leva med en tjej länge och kunna lita på henne till 100% måste du tyvärr vara den hon känner att hon kan missa om hon inte ger 100% hela tiden.
Jag har jätte många tjejkompisar och jag ser vad som händer när de träffar de snälla killar som säger snälla saker jämt. Det är kul ett kort tag för de, sen söker de spänning.
Ta och läs Spelet och försök sedan fördjupa dig i ämnet så komemr du aldrig mer ha sådana problem.
Finns även lite forum om detta ämne på nätet, vi är ett gäng som driver ett sådant, ska inte göra reklam här nu, men PMa om du vill ha länken. Där finns det killar som vart om samma saker som du, och de som vet vad man behöver göra för att slippa bli bedragen.

Killar är nog likadana.. iaf jag var det (är?) - jag var tillsammans med en tjej där det hände mycket lite - och jag sprang bredvid..

Inget jag är stolt över men heller inget jag ångrar..
melin är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017