FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kvinnor är obegripliga.. Finns inga error-loggar att kolla i efteråt heller så man har ingen möjlighet att analysera vad som gick snett.. Tacka vet jag en snutt fint strukturerad php-kod.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Guest
|
Tyvärr så försökte hon ta livet av sig igår...men jag lyckades ringa polis och ambulans som räddade henne åter. Själv var jag på resande fot ca 50 mil bort då jag fick ett sms som sade att hon var på väg att "somna in".
Skriver detta för att dela med mig, för att folk ska inse att saker händer i samhället som man inte tror eller ser. Och att man ska se efter sin käresta, kompis och granne för pang en dag så finns dem inte längre. Låter deppigt, men är ändå sant. Tänk bara alla som förlorar nån när o kär i en trafikolycka varje dag. Som kanske bråkade på morgonen... |
||
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Beklagar trasslet! En ljuspunkt man kan se är ju i alla fall att så länge som det är så pass ovanligt så att det skapar såna här trådar (eller böcker i den "andra", s.k. icke-WN-världen) så händer det i alla fall inte alltför ofta och många, dvs. så länge det negativa är ovanligt så är ju det vanliga ändå oftast positivt. Det är ingen tröst, jag vet, men det är i alla fall en god tanke.
PS: Du skriver som en kratta ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tänkte mest på att mitt svar blev lika förvirrat också, so the joke's on me
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
fyfan vilken soppa. Kan relatera till mycket dock.
Sen kan du inte hjälpa någon som inte verkar vilja bli hjälpt, rätt meningslöst. Tycker mest synd om barnen, att ha en sån ostabil mamma. Sånt ärrar dom för all framtid tyvärr. Finns inget värre än att vara fast i ett förhållande där man inte kan lita på sin partner, konstanta misstankar m.m. fyfan.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Har hänt att jag blivit rejält försenad på morgonen bara för att jag "inte kommit iväg..." |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Stefan, tjejer uppskattar tyvärr inte de "snälla" grabbar. Vill du leva med en tjej länge och kunna lita på henne till 100% måste du tyvärr vara den hon känner att hon kan missa om hon inte ger 100% hela tiden.
Jag har jätte många tjejkompisar och jag ser vad som händer när de träffar de snälla killar som säger snälla saker jämt. Det är kul ett kort tag för de, sen söker de spänning. Ta och läs "Spelet" och försök sedan fördjupa dig i ämnet så komemr du aldrig mer ha sådana problem. Finns även lite forum om detta ämne på nätet, vi är ett gäng som driver ett sådant, ska inte göra reklam här nu, men PMa om du vill ha länken. Där finns det killar som vart om samma saker som du, och de som vet vad man behöver göra för att slippa bli bedragen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Inget jag är stolt över men heller inget jag ångrar.. |
||