FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Guest
|
Det visade sig att då jag flyttade ifrån henne vars fd man jag hade så mycket problem med hade helt plötsligt blivit kontakad av ett gammalt kk som hon träffat på mötesplatsen eller nån sån site innan vi träffades, som tagit kontakt med HENNE...helt plötsligt av en slump?
![]() ![]() Man/Jag vill inte tro att den som säger sig älska en kan bedra och ljuga för en, trots att jag ställt frågor och bett om ett ärligt svar då det sårar mindre. Men jag ställde inte frågan rätt tydligen då jag frågade henne då jag hade på känn att hon hade nån på sidan om. Men jag frågade "har du chattat, mailat, smsat, pratat eller träffat nån från msn, dejtingsajt, eller via kompis på sistone", men tydligen var det han som tagit kontakt med henne....eller? ![]() Känns extra jobbigt då jag stöttat henne mot hennes fd man som är ett svin och varit otrogen mot henne, och hjälpt att bygga upp hennes självförtroende och självkänsla genom att berömma och säga att jag tror på henne att hon kan saker och mer saker än hon tror. Och varit där och hjälpt henne med barnen som hon kränkt och skällt på istället för att berömma, bara för att hon själv mått dåligt. Man/Jag tror ju som att man/jag kan råka ut för sånt här. Men jag tänker inte bli bitter eller paranoid utan istället lära mig känna igen signaler och personkaraktärer, och lära mig lita och tro på min intution och kapacitet och egen förmåga. |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag blir bara förvirrad av texten, orkar inte ens att försöka förstå.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
stefan, vad yrar du om??
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det verkar vara en riktigt soppa det där. Hur som helst så svider det att bli bedragen. MEN livet går vidare. Man måste hålla sig stark. Plenty of fish....
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Inte varit med om just detta. Däremot så tror jag på det du skriver i slutet. Det här med att känna igen och lita på signaler. Man märker när något inte är OK. En sak som jag har lärt mig, oavsett hur bra/snäll/rar du är så kommer du att råka ut för det när tjejen är "sån". Det gäller att välja rätt.. Hur man nu gör det..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Andra människor är inte värda att älskas, alla knullar oss så fort dom får chansen. Oavsett kön, ursprung eller relation. Lägg 100% på dig själv och du skall finna lycka!
Robban efter 6 dl vodka i ölspelet |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kvinnor ljuger och bedrar... Hör till dess natur.. .Fan vad jag saknar henne
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Glad fylla där..
Dyster tråd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
![]() Samma sak till nomicon: Fokus på uppgiften och läs sakta. Annars får vi väl köra högläsning i klassen om inte alla förstår ![]() |
||
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nej har inte varit med om det, vad jag vet.
Hoppas det ordnar sig även om det känns jobbigt nu. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|