FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Att .SE börjar med e-postavisering är en klar fördel. Att de inte hade bättre framförhållning om detta gentemot oss ombud (vi fick info om det i slutet av förra veckan) är lite trist. Det här känns en aning framstressat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
En klar fördel att få de via e-post i ställe för att få massa onödigt papper i brevlådan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
De ringde till mig med.. och i deras mail så står det också att det kommer komma påminnelse på mail och sen via brev... vilket jäkla slöseri...
glömde tillägga att jag frågade varför i hela friden jag inte kunde ta bort domäner i bulk.. de hade inget svar på det.. vilka nötter... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Klockrent när dom ringer upp och varnar så -- känns lite som AT&T fast utan förvarningen :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Inte fått något sådant mail ännu.
I vilket fall igår bunkrade jag upp med lite Cola för en trevlig stund i domänhanteraren. Tror det tog runt 1h att ta bort alla domäner jag inte skulle ha. Vi får hoppas det löser sig med mailfakturorna i framtiden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
/Peter |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
hmm, jag fick ett 50-tal pappersfakturor innan de började med e-post (merparten skickades i separata kuvert till min gamla adress, returnerades pga begränsad eftersänding, öppnades av svea, stoppades i gemensamt kuvert och skickades till min nya adress), fått typ 80 e-postfakturor och x antal dubbletter som IIS skickade ursäkt om...
Snart är det väll dags för påminnelserna att ramla in i brevlådan... Och min syster som redan klagar på att jag är den enda som får post... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|