FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Idag ringde det en person som verkade lite trött. Han påpekade att Loopia tagit bort sig som avireferens på alla mina idn-domäner och de nu på onsdag skickar ut 180 olika kuvert till min brevlåda. Jag kan ta bort domänerna med hjälp av 3 klick och 3 bakåtsteg per domän i domänhanteraren för att lösa problemet upplyste han mig om.
Så om även ni reggat många domäner via Loopia under idn-yran, håll koll på er postlåda. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Underbart gott.. lycka till med att öppna dem!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
för du orkar ju säkert sitta och klicka en dag för att slippa det på de domäner du inte vill ha.
Kanske orkar du skicka in 180 olika blanketter för att avregistrera dem? ![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag har upptäckt att avireferens försvunnit från några av våra domäner oxå, vad gör .se om det inte finns avireferens? Varför väljer ni inte att samfakturera? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
jonny: Hoppas IIS har "Svarpost"-konto... För jäklar vad det skulle bli dyrt annars....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Bara tanken på att faxa in uppsägningar på 180 domäner är intressant. Kanske borde man aktivt säga upp de domäner man inte tänkt förnya ![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Banned
|
Fick detta på mailen nu:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jonny, varför ska han säga upp domänerna? Om avierna inte betalas så avregistreras de ändå.
Att Loopia inte längre är avikontakt för domänerna beror antagligen på att end inte har betalt Loopia för förnyelserna av dessa domäner. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|