FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Här på internet kan du mycket enklare välja att slussa bort dessa personer utan att behöva placeras om exempelvis. Tycker det här ämnet är så satans löjligt så jag inte ens kunde med att posta mitt långa och onödiga tal. Skrämmande namn för övrigt, "Polis". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
"Webmaster Network ->Marknadsföring och kommers ->Företagsamhet, juridik och ekonomi"
No offence, men är denna tråd ett skämt? Eller något sorts slugt sätt att 'marknadsföra' en sida (vars länk är tänkt att dyka upp om några inlägg)? Varför skriver du inte på communitiets egna forum? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Var på lite dåligt humör tidigare idag och ångrar att jag skrev så nedsättande. Sorry. Men håller med tidigare postare om att off-topic hade varit bättre, även om du till viss mån ställer frågan som om det skulle handla om juridik (dock i privat sammanhang).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad är det här för skitinlägg? Varför är det så otroligt viktigt att den här tjejen i fråga är asiatisk?
Iväg till Off topic med dig! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Juridiken är intressant. Jag förmodar att det är "BBS-lagen" som gäller.
Det som skrivs kan strida mot PUL, det kan röra sig om förtal etc. Enligt "BBS-lagen" är personerna bakom sidan ansvariga för att radera denna typ av information efter att de uppmärksammats om det; exempelvis genom en anmälan. Om en abuseanmälan inte ger något, så lämna in en polisanmälan.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Om din vän mår dåligt av vad som händer på den där communityn, kanske han skulle avregistrera sig och söka kamratskap någon annanstans? Kanske gå med i en förening och träffa lite nya vänner? Kanske ägna sig lite åt läxläsning istället?
Huvudsaken är att inte den här typen av presudoproblem ska belasta rättsväsendet... :-P |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|