FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fick ett mail idag om ett seminarium av Mamut och Microsoft om hur Mamut Business Software tillsammans med Microsoft Office 2003 kan hjälpa en med ens företag, det är gratis. Tänkte att någon här kanske är intresserad så jag tänkte dela med mig.
![]() -------------------------------------------------------------------------------------- Välkommen till företagsseminarium! Du vet bäst själv hur ditt företag ska skötas. Men erfarenhet från vårt samarbete med över 30 000 företag under flera år visar att det alltid är möjligt att frigöra tid och öka lönsamheten i alla delar av företaget - vill du se hur? Vi i Mamut är glada över att kunna bjuda in dig till ett spännande seminarium i samarbete med Microsoft. Seminariet hålls i Stockholm den 16 mars, i Västerås den 17 mars, i Göteborg den 18 mars och i Malmö den 19 mars. Under seminariet presenterar vi exempel på hur Mamut Business Software tillsammans med Microsoft Office 2003 kan hjälpa din verksamhet. Varför ska jag ta mig tid till detta? För att jag har lust att se hur Mamut Business Software och Microsoft Office 2003 kan hjälpa mig och mina anställda att arbeta bättre tillsammans. För att jag har lust att se hur Mamut Business Software och Microsoft Office 2003 kan hjälpa mig och mina anställda att ta bättre beslut. För att jag har lust att se hur Mamut Business Software och Microsoft Office 2003 kan hjälpa företaget att jobba effektivare och frigöra tid. Seminariet är naturligtvis gratis och alla deltagare får dessutom ett specialerbjudande på Mamut Business Software och Microsoft Office 2003 samt programmet "Mamut Grundkurs på CD" gratis (värde 1.490:-). Seminarium i Stockholm: Tidpunkt: 16 mars 2004, kl. 9-11.30 eller 14-16.30 Arrangör: Mamut AB och Microsoft AB Plats: Microsoft AB Adress: Finlandsgatan 30, 164 93 Kista Seminarium i Västerås: Tidpunkt: 17 mars 2004, kl. 9-11.30 Arrangör: Mamut AB och Microsoft AB Plats: Radisson SAS Plaza Västerås Adress: Karlsgatan 9 Seminarium i Göteborg: Tidpunkt: 18 mars 2004, kl. 9-11.30 eller 14-16.30 Arrangör: Mamut AB och Microsoft AB Plats: Radisson SAS Park Avenue Hotel Adress: Kungsportsavenyn 36-38 Seminarium i Malmö: Tidpunkt: 19 mars 2004, kl. 9-11.30 Arrangör: Mamut AB och Microsoft AB Plats: Radisson SAS Malmö Adress: Östergatan 10 Anmälan: Anmäl ditt företag på www.mamut.se/seminarium innan den 12 mars eller ring gratis på 0200-92 01 04. Hjärtligt välkommen! Med vänlig hälsning, Mamut AB och Microsoft AB |
|||
![]() |
![]() |
|
|