WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Allmänt (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Seminarium av Mamut och Microsoft (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1719)

Mario 2004-03-03 22:31

Fick ett mail idag om ett seminarium av Mamut och Microsoft om hur Mamut Business Software tillsammans med Microsoft Office 2003 kan hjälpa en med ens företag, det är gratis. Tänkte att någon här kanske är intresserad så jag tänkte dela med mig. :)

--------------------------------------------------------------------------------------

Välkommen till företagsseminarium!

Du vet bäst själv hur ditt företag ska skötas. Men erfarenhet från vårt samarbete med över 30 000 företag under flera år visar att det alltid är möjligt att frigöra tid och öka lönsamheten i alla delar av företaget - vill du se hur?

Vi i Mamut är glada över att kunna bjuda in dig till ett spännande seminarium i samarbete med Microsoft. Seminariet hålls i Stockholm den 16 mars, i Västerås den 17 mars, i Göteborg den 18 mars och i Malmö den 19 mars. Under seminariet presenterar vi exempel på hur Mamut Business Software tillsammans med Microsoft Office 2003 kan hjälpa din verksamhet.

Varför ska jag ta mig tid till detta?

För att jag har lust att se hur Mamut Business Software och Microsoft Office 2003 kan hjälpa mig och mina anställda att arbeta bättre tillsammans.

För att jag har lust att se hur Mamut Business Software och Microsoft Office 2003 kan hjälpa mig och mina anställda att ta bättre beslut.

För att jag har lust att se hur Mamut Business Software och Microsoft Office 2003 kan hjälpa företaget att jobba effektivare och frigöra tid.

Seminariet är naturligtvis gratis och alla deltagare får dessutom ett specialerbjudande på Mamut Business Software och Microsoft Office 2003 samt programmet "Mamut Grundkurs på CD" gratis (värde 1.490:-).

Seminarium i Stockholm:

Tidpunkt: 16 mars 2004, kl. 9-11.30 eller 14-16.30
Arrangör: Mamut AB och Microsoft AB
Plats: Microsoft AB
Adress: Finlandsgatan 30, 164 93 Kista

Seminarium i Västerås:

Tidpunkt: 17 mars 2004, kl. 9-11.30
Plats: Radisson SAS Plaza Västerås
Adress: Karlsgatan 9

Seminarium i Göteborg:

Tidpunkt: 18 mars 2004, kl. 9-11.30 eller 14-16.30
Plats: Radisson SAS Park Avenue Hotel
Adress: Kungsportsavenyn 36-38

Seminarium i Malmö:

Tidpunkt: 19 mars 2004, kl. 9-11.30
Plats: Radisson SAS Malmö
Adress: Östergatan 10

Anmälan:
Anmäl ditt företag på www.mamut.se/seminarium innan den 12 mars eller ring gratis på 0200-92 01 04.

Hjärtligt välkommen!

Med vänlig hälsning,
Mamut AB och Microsoft AB

Alexander 2004-03-03 23:02

Detta känns som spam. Att kopiera och klistra gör mig misstänksam.

Dessutom har jag provat Mamut och tycker inte att de gör bra e-kommers program.

Men det var ju ett tag sedan. De kanske är bättre nu?

ZN 2004-03-03 23:07

19:e mars i malmö, äh, då är jag på Cebit i Tyskland, det kommer bli grymt :)
Någon mer här på forumet som ska dit? Någon som kan tipsa om något man bara måste se?

Mario 2004-03-03 23:37

Menar du att jag spammar här eller att dom spammat mig?

Om du försöker påpeka att jag spammar genom att dela med mig av info som jag anser rör folk på forumet så tycker jag du är väldigt barnslig.

Om du tror dom spammat mig så har du fel eftersom jag är med i deras nyhetsbrev.

Jocke 2004-03-04 03:34

Vad kostar Cebit eller är det gratis?

Var kan man läsa mer om det?

Mario 2004-03-04 03:50

Citat:

Originally posted by Jocke@Mar 4 2004, 01:34
Vad kostar Cebit eller är det gratis?

Var kan man läsa mer om det?

CeBIT är en mässa.

Priser, www.cebit.de/tickets_e?x=1

EDIT_

handla CeBIT biljetter online, www.hannovermassan.se/besok/svar1.htm

Andreas 2004-03-04 10:29

Fick brev på posten igår ifrån Mamut (till mitt HB).
Läste snabbt igenom foldern bara.

Någon som använder deras tjänster, de verkar ju ha ett ganska stort utbud?

Andreas

PeterHA 2004-03-04 11:04

Citat:

Dessutom har jag provat Mamut och tycker inte att de gör bra e-kommers program.

Men det var ju ett tag sedan. De kanske är bättre nu?

Bra är det inte, för dyrt, känns som man blir mjölkad på pengar!
Sen säger det väl allt, microsoft inblandade!
I tvprogrammet Plus's papperskorg passar det bra.

Storen 2004-09-30 09:33

Hmm...*Gammal tråd* ;)

Jaja, men nu är det så att jag blev uppringd igår av en försäljare från Mamut som babblade på litegrann. Då jag är ute efter ett bra integrerat system med bl. a bokföring,projekthantering,offerter..etc. så tyckte jag det lät intressant. Tog mig även en titt på deras webbsida, och det såg väl bra ut.
Hur stora är Mamut? Någon som använder deras system? Tänker i första hand på "Mamut Office Standard"...

Kristofer 2004-09-30 10:52

Linköpings universitet har ett gäng som brukar ordna en budgetresa till Cebitmässan. Då åker man buss från Linköping, sover i nån skola och går på mässa hela dan eller dagarna, hur länge det nu är, till ett acceptabelt studentpris =)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:29.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson