FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
jonny - du förvånar mig !
Det är alltså din uppfattning att det är "ungefär samma sak" att "länka till" som att "spela upp/exekvera"!? Med ditt resonemang är alltså Google, MSN, Yahoo och världens alla sökmotorer i alla dess former, de största bovarna !? Eftersom de också länkar till sidor med förbjudet innehåll !? eller var menar du att det skulle vara skillnad ? om det är vad du menar så är ju även alla sidor som länkar till Google, MSN och Yahoo också är bovar.. Vad jag menar är att URLer ALDRIG kan vara en sökmotors- eller länksamlings ansvar. Och att du inte ser den strukturskillnaden tycker jag är märkligt. Det är ju för böveln som att säga att skylttillverkare OCH vägverket är skyldiga för vad för illegala handligar som sker på en fysisk adress eftersom dom satt upp en vägvisare och möjligjort väg till adressen..för att inte tala om tillverkare av kartor.. Jag förstår faktiskt inte skillnaden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Uppspelningen är ju också en länk.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|