FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Nah, jag dansade in där i somras 6 månader, men jag tackade för mig vid årsskiftet. Någon höjdare var det inte. En dag på slan.nu gav mer än två månader på butiker .se
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Kollade just statistiken, och exakt 395 besökare har kommit från butiker.se totalt i år. Edit: Litet tillägg |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Wow! Hela 395 besökare hittills i år... tycker verkligen deras priser är berättigade... not! Sjukt att folk köper sådana värdelösa annonseringsutrymmen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det var som sagt inte värdelöst tidigare. Och jag tror att de flesta som ligger där nu liksom vi ligger kvar pga att avtalet med de tidigare ägarna inte gått ut ännu. Finns inte en chans att någon förnyar till så helt absurda priser.
Det sjukaste i det hela är ju att de köper en hyfsad sajt och totaldemolerar den så att besökarna försvinner! De annonser som nu ligger där vi förut låg är ju bara affiliateannonser som inte alls har med kategorin att göra. Uppenbarligen är ingen intresserad av att betala det dom begär. Man kan verkligen undra hur dom tänker, Jellofolket... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kanske Jellofolket bara vill håva in så mycket pengar som möjligt första året från kunder som vid år två förstår att man inte ska förlänga avtalet. Sen när de dragit in massa pengar från år ett så skrotar de sajten, snabba stålar alltså.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är helt klart den känslan man får...detta kan aldrig bära... Jag är helt övertygad om att de antingen kommer tvingas lämna yttre rymden och komma ner på jorden, eller lägga ner hela alltihopet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Fast förskottsbetalning verkar vara allmänt förekommande. Ex du betalar för ett helt år. Jag har blivit kontaktad av flera olika ftg och alla kör med förskottsbetalning och är det stora sajter så är det en ganska fet summa. Någon som har erfarenhet av att ligga på jello.se? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vi har samma erfarenheter, för oss var det riktigt prisvärt att ligga med innan Jello tog över. Väldigt lågt pris per klick. Numera är det inget värt alls.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Känns som om jag är den osmartaste här på WN, som går på alla dumheter! Haha! Men håll tillgodo och lär av mina dyrköpta misstag... Kommer inte göra några fler "experiment" när det ringer säljare. Min magkänsla har haft rätt (fast experimentlustan har tagit över och fått mig att testa - aldrig mer- nu bestämmer magkänslan) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för råden. Jag har haft jellosäljare som har ringt och mejlat de senaste 8 månaderna men jag har hittills avstått och lär så fortsätta. Butiker.se var ok när jag låg där gratis, kanske för att det var gratis. Jag ville bara höra vad man ev. borde betala för att ligga på butiker.se men av att döma av andras erfarenhet knappt någonting alls....
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|