FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är bara att gratulera er som kör inom nisher som håller på sommaren. Resor kan jag absolut förstå ökar nu med lön, sommar och dåligt väder men sexleksaker? Det förblir en gåta för mig =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Min försäljning har också dubblats de senaste dagarna, den brukar i för sig öka mycket efter långhelger och lön men det är lite extra denna gång.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Efter Mats vänliga inlägg blir man ju lite sugen på att engagera sig i forumet igen.
Tyvärr kan jag inte släppa absoluta tal men procentuella är ju lugnt, har räknat ut första 4 - 7 juni som "basnivå" och så uppskattad ökningen i förhållande till denna period. För de senaste 3 söndag till onsdag perioderna har vi sett följande utveckling över samtliga våra över 500 anslutna webbutiker: 4 - 7 som basnivå 11 - 14 2 % högre än basnivån 18 - 21 10,6 % högre än basnivån 25 - 28 26,8 % högre än basnivån Kort sagt det verkar vara en riktigt bra vecka. Vi kände av samma sak förra juni att efter att sommaravslutningar och midsommar klingat ut så drog försäljningen iväg. Dock svårt att säga om den gången var lika "bra". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Märkligt...
Vi har också funderat på vad som gjorde de där dagarnas totala besöks- och försäljningsboom som för övrigt verkar över idag. Den gågna veckan har hållit sig på helt andra nivåer än normala löningsveckor. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Instämmer, har haft cirka 100% mer försäljning denna veckan än tidigare.
Ändå är vår branch inte "nischad" just för sommarvärmen och allt den för med sig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Haft storm på besök och leads/klicks dock tills idag.
Nu var det för bra väder för att någon skulle vilja vara inne. Men ja, en ökning på 33% iaf var det de tidigare dagarna |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kanske folk köper buttplugs för sin skatteåterbäring?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Idag har försäljningen droppat något och landat på en normal nivå igen. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
och på en dag har jag aldrig sett under mina 12 år som internethandlare... // Mats |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|