FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Är bara lite nyfiken på om nån mer än jag som fått en extremt ökad orderingång sedan i söndags?
Helt plötsligt så fördubblades nästan försäljningen i söndags för att sedan öka tills på måndagen, tisdagens försäljning var den näst bästa dagen någonsin. Försäljningen idag har dessutom hållt i sig. Summa sumarum så står dom 4 senaste dagarna för 24% av juni månads totala försäljning och då var ändå försäljningen normal fram till i söndags. Ser inga "spår" från någon speciell affiliate som ökat extremt så ökningen kommer "utifrån" Vore kul att höra om det är nån mer som märkt nåt. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det måste ha med vädret och VM-katastrofen att göra eller nåt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
med tanke på vad du säljer så har kanske intresset för dina saker inte varit så hett sålänge sverige var kvar i VM då kvällarna mest handlat om tv:n, plus att semestrarna börjar nu och svenskarna tar sig tid att göra "vissa" saker i större utsträckning!
Så tror jag... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
VM-fiaskot kan ju vara en tanke men semester/sommarkänslor har väl folk alla år.
Har kollat mostvarande perioder 2003-2005 också och visst ökar det när semestern närmar sig men inte på en dag och att det sedan håller i sig. Skall bli intressant att se om/när det kommer ner på normal nivå igen. En annan tanke är att folk missunnar mig lite lugn och ro, just denna veckan har Christian som jobbar hos oss semester ![]() // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har besökarantalet ökat?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Samma här. Vädret helt klart för min del.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Hur många unika besöka brukar du i genomsnitt ha per dag? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Klart frugan ska ha en ny dong till husvagnen ![]() Grattis Mats och kör så det ryker! /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
1 unik besökare = 1 session/unikt IP som öppnas i shoppen och med tanke på detta så är besökarantalet något högre eftersom en del faller bort som inte klickar sig in i shoppen utan går bort ifrån startsidan direkt. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|