FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Read Only
|
Mm okej .. tack
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Priser?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Read Only
|
Vilken domän vill du veta priset på ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan vi ge upp det där nu renkis? Bumpa en fyra månader gamal tråd med att försöka sälja domäner som du även tar upp i ett par andra trådar känns lite irriterande. Du kommer inte bli spontant rik på att köpa och sälja värdelösa domäner och med tanke på dina andra inlägg här på forumet är det nog fel branch du försöker syssla med, eller i vart fall läsa in dig mer på.
En boka-resa-sida där alla länkar (statiska dessutom) leder till samma sida? Skryta om att du sålt en domän om och om och om och om igen....? Försöka sälja domäner du inte ens registrerat själv än? Du är 15 och har all tid i världen att förfina dina kunskaper och skaffa erfarenhet. Ta det lungt, läs reglerna och andra trådar innan du slänger ur dig lite vad som helst lite här och var. Ta det som konstruktiv kritik, inte något påhopp. Du gör ingen en tjänst genom att skaffa ett dåligt rykte på WN. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Vadå ja gär 14 och har lyckats lixom
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
mmm jag vet 9åringar som lyckas också, var inget mot åldern i sig. Nämnde endast åldern med syftning till att han har tid på sig att utvecklas innan man börjar stressa sig och göra misstag. För det är ett misstag att börja med tveksamma och rent ut sagt ogenomtänkta foruminlägg och websidor.
Lyssna på mina råd eller inte, det förblir råd (även om jag tjänar på att slippa läsa onödiga trådar med egenreklam). |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|