FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Read Only
|
Hejsan jag äger dessa domäner och undrar om ni tycker dom har något värde.
Startsajten.se Charters.se Varuhuset.com ( såld 450 € ) Gratiz.se ( beställd men ska betalas idag ) Lajvpoker.com GratisKontantort.net |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ett hett tips är att inte posta domäner som ännu inte är i din ägo, gratiz.se kan vem som helst registrera nu före dig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag förstår inte renkis.. ingen av domänerna har något innehåll. De är inte värda nånting mer än det en eventuellt köpare skulle betala. För mig och de flesta andra här är de värda -120 (dvs pengarna man förlorar när man registrerar dem).
Om du utvecklar ett par tjänster på namnen, bygger upp en solid trafik och intäkter så skall du se att du kanske kan få en slant eller två för grejerna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Read Only
|
Ja den är såld men han har inte betalat ännu eftersom han är på semester. Sådär nu är Gratiz.se betald.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Man kan i stort sätt få vilken domän som hällst att bli bra, med tillräckligt stor reklambudget.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() http://aspsidan.se/default.asp?page=forum&...Id=6&pId=481714 (Personen som gjort inlägget här och den som gjort det på aspsidan är samma person) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Helt rätt. Gratiz.se är inte värd många kronor. En tjänst som är bättre / snyggare än alltgratis.com tex kommer dra mycket stålar.
Nån mer än jag som har märkt att det är myyyycket CPM-ads ute för den sidan nu. Det är nog inte utan anledning ![]() Lycka till renkis, och grattis till ditt beslut att inte vara en domänpirat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Read Only
|
Du sa nått om snyggare än alltgratis.com
kolla in denna http://www.projects.nu/startsajten ursäktar bugget det ska fixas så snabbt som möjligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hyfsade namn men med viss reservation:
-.net för ett svenskt ord tycker jag inte är bra -charters är för tillkrånglat. Charter.se eller charterflyg.se vore klockrent. Det är stor skillnad mellan din domän och dessa. -startsajten är ett bra namn (svensk stavning passar med .se) men värdet beror helt på vilka ambitioner någon har att utveckla sajten. Namn som "google", "napster", "skype", "flickr" betyder inte mycket i sig - se hur långt de har kommit. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|