FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Blir själv ruskigt rastlös om jag inte får ut och springa relativt frekvent - är dock ingen kortdistanslöpare direkt, utan det är lite längre som gäller för mig. Ligger på strax över 41 min på milen, har som mål att pressa mig ner under 40 någon gång under sommaren - vi får väl se hur det går med den biten.
Annars gillar jag distanser på 1.5 - 2 mil - kommer in i en skön andra andning och bara koppla bort allt, rensar hjärnan helt otroligt bra... Skulle dock behöva bli bättre på att besöka gymmet, går i omgångar... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Undviker motion så mycket som möjligt!!
Men hunden sak ha sina promenader 3 ggr/dag Hästen ska ridas 5-6 dagar per vecka 1/2 timme -2 timme beroende av om övning el skogstur dör hellre än joggar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Cykel ner till centrum med checkarna till banken ett par gånger i månaden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det har varit dåligt med riktigt motion det senaste året, och speciellt sedan jag slutade spela basket.
Dock så har jag nu börjat om lite he he och promenerar ca 1 mil om dagen antingen innan frukost eller middag. Vilken känsla efteråt, och vad mycket kraft man får. Konditionen är inte på topp, men det kommer väl tillbaka snart. //Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag cyklar till skolan, men till vintern så har jag förhoppningsvis körkort så då slipper man det med.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Gymmar 5ggr i veckan, cyklar vart jag än ska..
Skulle aldrig komma på fråga att jogga, möjligtvis efter krogen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kryper freda & lörda kvällar... ca 5 km... =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Målet var att gå ner 20 kg under min senaste resa. Jag kom ner 12 utan att spara på mat/läsk/glass. Allt som behövdes var 6 km promenader på stranden 2ggr per dag i 2 månader....
Nu tränar jag nån gång i veckan och dessutom tar en kvällspromenad i snabb takt varje dag på ca. 45 minuter. Visst, man mår rikitigt bra av detta! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Nykomling
|
Springer fyra-åtta kilometer dagligen och gymmar tre dagar i veckan.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|