FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Men som sagt, funkar för mina behov. Menar, vem som helst skulle ju backa när man letar host åt sin sida med X mb/gig trafik per dag och hosten tog 12:-/mån. Börjar undra vad det är för sällskap man hamnat i här ![]() lol.. måste fråga detta bara: Är det dags att hoppa ur detta forum? Kommer nog aldrig att kunna tillföra speciellt mycket teknisk assistans. Iofs, ni kommer ju i alla fall få er några ordentliga skratt när jag väl börjar ställa frågor också ![]() [Russian roulette for linux administrators]# [ $[$RANDOM % 6] = 0 ] && rm -rf / |
||
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Citat:
Citat:
Thomas
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Alright.. *uppfattat*!
![]() Kan jag inte få dispans för 1 fråga per vecka ? Se det som "veckans idiot fråga" som ni profisionella kan garva lite åt ![]() Men för att vara lite 'seriös'... läser och lär så länge...tyvärr kommer jag nog aldrig bli profisionell då jag inte jobbar med detta. Tjong! |
||
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har en av mina siter hos B-one och mailade dem för att höra om trafikryktet var sant. Enligt supporten så är trafiken fri om man inte bryter mot deras avtal d.v.s använder sidan som externhårddisk.
|
|||
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
hm
vad är problemet med extern HDD? tar upp plats men det fick man betala för, eller? |
||
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag undrar vad som händer om man som webbmaster gör ett misstag på b-one servrar... typ att glömma skriva RecSet.MoveNext(byta rad
![]() |
||
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
...i takt med att mina behov, krav och kompetens ökar skulel jag vilja dra tillbaka min rekomendation om numera "one.com"... bara en massa lagg numera tycker jag.
|
||
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Deras dillande om "extern hårrdisk" är ju bara en omskrivning av det som talas om ovan. Att man inte ska få nyttja för mkt bandbredd etc.
|
||
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||