FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
Men det är klart att om någonstans är ett annat fönster måste man ju referera till det typ någonstans.document.getElementById.... ![]() ![]() Hur får man en ref till originalfönstret förrresten funkar parent.docu....... eller är det sibling eller nåt annat? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har inte haft tid på ett tag att vara inne så har inte läst vad ni skrivit. Men jag har ett exempel som jag gjorde: http://www.jennifernilsson.se/test/test.html
Och förresten så kan ni kalla mig hon! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Ett litet förslag: Kod:
<A HREF="popup.html" onclick="oppnaFonsterFunktion(); return false; ">Popup 1</A> <p>Om jag valt tex "Välj 3" i popup 1 ska det stå "Välj 3" <span id="textruta1">här</span>.</p> Kod:
<script type="text/javascript" language="JavaScript1.3"><!-- var fonsterRef; function oppnaFonsterFunktion() { fonsterRef = window.open("popup.html","Druckformat","height=200,width=300,top=0,left=100,resizable=yes,toolbar=no,location=no,status=no"); fonsterRef.focus(); } </script> Kod:
<select name="select" size="1" onchange="parent.document.getElementById("textruta1").innerHTML = this.value;"> <option value="text för 5">Välj 5</option> <option value="text för 6">Välj 6</option> <option value="text för 7">Välj 7</option> <option value="text för 8">Välj 8</option> </select> ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hehe, jag tog inte illa upp och sånt händer ju!
![]() ![]() Tack så hemskt mycket! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tack igen! ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|