FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har väl vant mig nu med att det går aningen långsammare på iPhone 4.
iPad 4: Har som Patrik även noterat en del glitcher t.ex. YouTube-appens beskrivningar av klippen efter sök flyttar på sig/lägger sig ovanpå andra beskrivningar, skärmen upplever jag som mer okänslig än tidigare och det krävs mer exakt fingertoppsarbete för att öppna filter för kameran. Kartorna är fortfarande lika pissiga. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Blev så mycket snyggare och enklare, gillar det!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gillar det skarpt!
Funkat utmärkt på både Ipad Mini och Iphone 5! Kört sen beta 3! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har kört iOS 7 sedan första betan och det tog helt klart en stund att vänja om sig, man var ju van att saker skulle fungera på ett visst sätt och se ut på ett specifikt sätt. Men efter att ha kört 7an så kan jag aldrig gå tillbaka, det är för mycket saker i 7an som jag inte kan offra.
Pastellfärgerna var lite skumma till en början. Samt de runda knapparna när man ringer osv. Men det känns bra, riktigt bra. Kul att det är ute skarpt så att alla kan börja använda den. Sen finns det såklart alltid människor som dömer bort något de använt några timmar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tycker om att accessen till Wifi, bluetooth (även om själva anslutningsbiten kunde varit med...), alarm och ficklampa osv har blivit smidigare.
Utseendet känns väl överlag lite fräschare. MEN... Vad det gäller webbläsarfunktioner och web appar i synnerhet är det ju katastrof egentligen... Exempel 1: "tel:" länkar fungerar inte i web appar... Wtf liksom, det är ju en telefon... Rena stenåldern... (även om jag är jävig då detta sabbade en funktion/sida jag gjort). Exempel 2: http://youtu.be/arsqmMX3Dvs Så nej, känns inte som att detta är ett jättekliv framåt direkt... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sen att jag efter uppdateringen fick ladda om några tusen mail och markera som lästa var ju inte direkt smidig sysselsättning...
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|