![]() |
iOS7
Uppdaterade iPad 4 och iPhone 4 till iOS7 idag. Paddan blev coolare, telefonens gränssnittshastighet påminner nu om hur Android upplevs (lagg).
Vad tycker du om Apples nya operativsystem, bu eller bä, bra eller anus? |
Gillar mailen på paddan. Totalt fokus på mailinnehåll. Knappt att man ser övriga GUI't
|
Några bilder säger mer en tusen ord... http://sloppyui.tumblr.com/
Har det på iPad, ser ut som leksaks-OS - mina medarbetare tycker detsamma. |
iPhone 4 är iofs museum föremål så kanske dåligt resultat att mäta IOS 7 på den, installerat 7 på alla enheter idag. Men inte testat tillräckligt länge för kunna säga hur bra eller dåligt det är
|
Har haft 7an på min iPhone 5 i ca en månad nu och ska säga att det ser bra ut, en skillnad från den tidigare version, I like, men det kanske bara jag som tycker så ;)
|
Har haft betan väldigt länge och bestämde mig för att nedgradera till iOS 6 igen. Mycket snabbare att komma in på allting i iOS 6.. kanske bara jag som tycker det?
|
För att citera Arstechnica: "When asked whether you should install iOS 6 on an iPhone 3GS, we can say "yes" without hesitation or condition. When it comes to the iPhone 4 and iOS 7, our response is a more measured "do it if you like the new features, but have you considered a newer phone?""
|
Jag tycker det fungerar bra och ser bra ut. På det hela taget en uppgradering. Känns luftigare och nyare. Mer likt det avskalade Android. Dock är android 4.x bättre.
|
Nu ser det ju ut som en modern telefon igen, inte massa fejkläder och låtsaspapper. Har alltid ogillat det gamla formspråket.
|
Har nu haft det runt 1 dygn, det jag märkt är att det inte är helt stabilt.
Redan en omstart sedan skype och fb app verkar dö väldigt många gånger per dag, vilket inte är acceptabelt någon stans. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:01. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson