FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
jag hade lätt betalat för en sådan tjänst.
Ang. problemet med att folk svarar, ha en banner längst ner där det står att det inte går att skicka tillbaka helt enkelt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
VI har inte tänkt använda ett privat abbonemang och dessutom är detta fortfarande en markandsundersökning om det finns intresse... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle inte vara intresserad av den typen av tjänst. Vill hellre skicka mitt från mobilen direkt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det lär som sagt bara bli strul med svar etc...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Problemet med mobiler tycker jag är att det tar sån tid att skriva SMS.
Den dagen det erbjuds att skriva i samma takt som man gör på tagentbordet...så kommer jag skicka 1000% procent fler SMS. Tills dess håller jag mig till internet ;-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
För övrigt skulle den tjänst du funderar på att erbjuda vara rätt onödigt komplicerad, men fjortisar är inte rationella varelser så det är möjligt att de till och med skulle tycka att det är häftigt att man inte kan svara direkt till avsändaren? Om du kunde ordna så att man ser rätt avsändare vore jag definitivt intresserad av tjänsten för det priset. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Men vi vill fortfarande veta om intresset för nuvarande tjänsten finns... vi börjar inte med tjänsten förens vi vet att det finns många intresserade och hittils är det ungefär 3/20 som är intresserade och vi vill ha åtminstone så 25% är intresserade som svarar för att det ska vara värt.. nu är inte WM det forum som kanske rätt målgrupp finns i men jag har andra forum jag skrivit i också så.. Vi återkommer vid frågor eller när vi vet hur vi gör. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ogillar starkt dom tjänster som finns där man inte får sitt eget nummer som avsändare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hur många kommer att använda tjänsten för att skicka spam?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|