FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Men tycker du det duger för att framhäva mina kunskaper i webbkodning(?).
Den får mer lite saker av varje va? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
jag kan tyvärr inte se hur bra din kodning är. Sidan är väldigt lätt då det inte finns så tunga saker på sidan. Jag har heller inte kollat in på säkerheten.
Använder du MVC tekniken? Om inte - börja med det! Hur som helst, funktionsmässigt är sidan väldigt basic, och jag skulle kunna göra detta själv faktiskt. Och då har jag väldigt basic kunskaper om php och mysql. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
MVC tekniken ^^ Hehe, jag kör mitt egna lilla ramverk.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Då förstår jag. Uppenbarligen är ditt ramverk inte det bästa. Sidan är galet lätt, det är två bilder på startsidan, men ändå får du en laddningstid på 2 sekunder?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om man ska jämföra med en webbplats som är mer väletablerad så är det väl http://www.offerta.se Om du ska ha minsta chans att få något etablering av denna site så behöver den slå offerta.se med hästlängder främst vad gäller funktionmen även i enkelhet att använda.
Den grafiska designen är inte lika viktig, först måste man få till en bra funktion, dvs tillföra ett UNIKT VÄRDE till besökaren så varje besökare tycker det är värt mödan att använda tjänsten som erbjuds, så de återkommer som besökare och så de rekommenderar den till sina bekanta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
jonsson, höll inte du på med design xD. Btw, jag får en laddningstid på cirka 0.002 sek, d.v.s knappt något.. vet inte vad du har för dator eller uppkoppling...?
och som vanligt, bra svar conny ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
|
Men viktigt att poängtera är att "enkelhet" ofta är ett viktigt värde för besökaren, så brassa inte på med för mycket funktionalitet bara för att andra webbplatser har det, det gäller att hitta det UNIKA VÄRDET för just din MÅLGRUPP.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Aa, det är bra skrivet. Men du, vad tror du kan läggas till för att få detta till en sak som fungerar som referens. Typ om jag vill visa vad jag kan göra, vet du om det finns något som passar denna tjänst?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
|
Citat:
Vad är det UNIKA VÄRDET du erbjuder din MÅLGRUPP? När du definierar din målgrupp ska du vara så snäv du kan så du blir den bästa leverantören alla kategorier för just din målgrupp, den leverantör som blir nummer 2 kommer inte att sälja något till kunden. Börja tänka på den minsta målgruppen, dvs en enda kund som är idealisk för din verksamhet. När du väl fångat den kunden så kan du utvidga din målgrupp. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|