FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Idag är Binero nere igen, problem med storage. Jag tycker att det visar att man inte har kontroll över sin verksamhet.
Mycket tråkigt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Nykomling
|
binerodrift.se
Internal Server Error :-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
nej det här går inte längre.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är det någon med linuxkonto hos Binero som det fungerar för?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Nykomling
|
Från facebook: det här har inget med Binero 2.0 att göra utan det är ett problem i vår storage och det påverkar hela miljön tyvärr.
Mvh Anders Aleborg |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Nu har jag längre inga kunder hos Binero men detta är skrämmande, de verkar ju inte ha kontroll över situationen längre.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är ju synd att säga att det blev bättre efter tvångsflytten....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Anders har skrivit ett bra inlägg i deras blogg.
Jag ligger själv på Binero och tidigare Aleborg med mina tjänster, några av dem drar in så jag är nöjd, andra så jag är mindre nöjd. Deras nedtider drabbar mina intäkter negativt. Däremot, de kaffepengar som tjänsten kostar gör att trots de bekymmer som dyker upp då och då väljer jag att ligga kvar och inte se mig om efter annat. Alternativet att sätta upp de licenser (kör windowsmiljö) tillsammans med de backuplösningar och driftslösningar som jag köper för en spottstyver hos Binero hade kostat en förmögenhet om jag gjort det själv. Jag har erfarenhet av att ligga på driftsleverantörer som kostat massor med mer än vad jag betalar hos Binero och som samtidigt bara haft en bråkdel av stabiliteten. Därför vill jag rikta ett tack till Anders och Binero för att de finns och levererar en överlag stabil tjänst. De bekymmer som ni och jag drabbas av kan jag stå ut med och håller tummarna för att ni lyckas räta ut bekymren. Tack Anders, för att du startade Aleborg Solutions en gång i tiden. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|