FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag fick via en användare idag reda på att mina sajter på Binero har hackats!
INGEN SOM HELST INFORMATION HAR JAG FÅTT! INGEN SOM HELST INFORMATION PÅ FÖRSTA SIDAN! Ett gammalt, anonymt blogginlägg som inte säger så mycket och där kommentarerna säger att Binero ska kontakta drabbade användare. Ingen har kontaktat mig, trots att sajten varit hackad i över 2 veckor. FYFAN FÖR BINERO! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Dreamworks:
Allt förutom Binero är nog bra! Jag rekommenderar lite olika webhotell, men oderland är helt klart helt OK. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Och då blev många konton hackade via detta (alltså hotellets ansvar). Men om hackningen är gjord via en kunds site (gammal joomla 1.x version osv tex) då är det kundens fel/ansvar. dock förtäljer inte robertssons historia vilken av scenariona just detta handlar om. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Om något annat hänt med din sida har du tyvärr antingen dig själv, din programmerare eller mjukvaran du använder, att skylla på. http://blogg.binero.se/2011/01/saker...och-tilltappt/ Edit: Vi har förstått vad du känner, du behöver inte upprepa dig i varenda tråd. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Mitt konto i Binero 1.0 har fungerat bra ändå, tror det är mer strul på Binero 2.0. Lyckas de reda ut alla problem som ännu kvarstår i den nya strukturen så kan det säkerligen bli riktigt bra igen men det har ju varit rent kaos den senaste tiden + att man tagit väldigt märkliga företagsbeslut i vissa fall.
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Om det nu är Robertssons egen kod som ligger bakom är det hans eget ansvar. Vad det beror på framgår inte.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag vill ge lite motvikt till alla negativa kommentarer. Har varit kund hos Binero i cirkus sju år eller så. Det har varit lite upp och ner, ibland har jag mig själv att skylla, ibland gör grabbarna på Binero sådant som förbättrar för oss alla, men kanske inte går i lås inom önskad tid.
Vi alla här jobbar med mjukvaror och vet hur stabilt sådant kan vara gång till annan. Om man har krav på total upptid och att Binero är den toksäkra och tokstabila leverantör som många här visar önskemål på, teckna ett separat SLA med dem. Jag upplever det som att merparten av de som skrivit i denna tråd och har bekymmer kör andra plattformar än .NET, rätta mig gärna om jag har fel. Mina maskiner hos Binero har tuffat och gått tillfredsställande. De har tom varit stabilare än många av de leverantörer som jag jobbar med gentemot mina kunder i mitt "riktiga" jobb. (Nu pratar vi kunder med omsättningar i 500Mkr +) Binero är generellt stabila, har bra support och har ett bra pris. Visst, jag har önskemål, men det handlar mer om styrning snarare än upptid. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|