FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag fick via en användare idag reda på att mina sajter på Binero har hackats!
INGEN SOM HELST INFORMATION HAR JAG FÅTT! INGEN SOM HELST INFORMATION PÅ FÖRSTA SIDAN! Ett gammalt, anonymt blogginlägg som inte säger så mycket och där kommentarerna säger att Binero ska kontakta drabbade användare. Ingen har kontaktat mig, trots att sajten varit hackad i över 2 veckor. FYFAN FÖR BINERO! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Och då blev många konton hackade via detta (alltså hotellets ansvar). Men om hackningen är gjord via en kunds site (gammal joomla 1.x version osv tex) då är det kundens fel/ansvar. dock förtäljer inte robertssons historia vilken av scenariona just detta handlar om. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Om det nu är Robertssons egen kod som ligger bakom är det hans eget ansvar. Vad det beror på framgår inte.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Om något annat hänt med din sida har du tyvärr antingen dig själv, din programmerare eller mjukvaran du använder, att skylla på. http://blogg.binero.se/2011/01/saker...och-tilltappt/ Edit: Vi har förstått vad du känner, du behöver inte upprepa dig i varenda tråd. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||