FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
mmm.. smidigt sätt att slösa bandbredd. värdelöst säger jag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Slösa bandbredd är väl det minsta YouTube behöver
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hmm, väldigt märkligt, helt vanlig Ajax-kod, och jag tycker inte ens att det är användbart i detta fall. Det är tydligen mkt folk som har för mkt fritid
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Häftigt, men inget jag kommer använda. Däremot är jag ett stort fan av google instant, något smidigare har jag aldrig stött på - har till och med börjat implementera liknande lösningar i mitt utvecklande.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Precis.. de första missarna i ajax-sökningen börjar videos att spelas och bandbredd börjar ticka. På senare tid tycker jag att youtube går riktigt slött ibland - misstänker det är sen deras nya funktion med långfilmer som tar mycket.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vi delar inte samma åsikt gällande Instant. Tycker personligen att det bara är störande. Har det alltid på off.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Känns som att "Hype" är rätt ord, vilket jag tycker genomsyrar dagens media rent generellt.
Rätt fascinerande att tidningar ser ett sådant stort nyhetsvärde i det (de som inte är inriktade mot just IT/Webb då). Ungefär som när jag slog upp dn.se häromdagen och huvudnyheten var "Facebook har tekniska problem". Har det gått så långt alltså? ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|