FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Om man gjort en film om turerna kring facebook, hur tacksamt kommer det inte bli att göra en film kring turerna kring detta.
Man kan riktigt se hur filmens wikileaks-hjälte blir förförd och sedan anklagad för våldtäckt... men det skulle nog dröja lite längre tid innan åtalet togs tillbaka för att det skulle bli riktigt spännande... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Och om man sedan skulle göra en liten actionfilm om det hela. Så skulle han bli gripen och inlåst samtidigt som ett omarkerat flygplan startar från en flygplats nära Langley.
Några kämpar för att få ut honom före flygplanet landar på Bromma. Etn svart diskret bil från SÄPO närmar sig häktet… Senast redigerad av hubbert den 2010-08-21 klockan 22:59 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tror varken det rör sig om konspiration eller våldtäkt. Jag tror att det rör sig om rent ekonomiska intressen. Nyhetsmedierna brukar betala ganska bra för intervjuer i sådana här sammanhang. Slår det snurr internationellt så kan de håva in några hundratusen på att göra intervjuer. Ju mer aktuell mannen i fråga är, desto mer pengar blir det. Träffar det riktigt "rätt" så kan det till och med rör sig om sjusiffriga belopp för intervjuer. Men det förutsätter naturligtvis att någon tar anklagelserna på allvar.
Edit: Att vara känd måste vara totalt odrägligt. Senast redigerad av Gustav den 2010-08-22 klockan 14:38 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Luktar svartmålning lång väg! Nån har fått ordern att "dig up dirt on that sonnofabitch JA" och har lyckats. Skulle inte bli förvånad om den förmodade våldtäkten är 6 år gammal sak...(har inte läst artiklarna)...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tror att det är en ren test för att se om han är inblandad i något för att dom ska kunna stänga ner hemsidan.
Dom har lagt troligen falska anklagelser för att han ska lägga ner sin sida helt. Eller om så finns bevis stänga sidan. dom gör nog allt i sin makt för att försöka stänga sidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag tror att även krigsmotstånadere kan vara snuskgubbar, därmed inte sagt att herr Julian skulle vara det.
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Banned
|
Hm.. Man skaffar väl inte Leif Silbersky som advokat om man inte är skyldig??
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7666480.ab |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Säger nu inte att Assange är oskyldig för det vet jag givetvis inget om ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Leif Silbersky haha. Sorry JA, kommer inte gå bra.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|