FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har programmerat Actionscript i 8 år på heltid. Utöver såklart HTML, CSS, MySQL, MSSQL, Javascript, C#, PHP och video/photo redigeringsprogram. Det behövs för att jobba med objektorienterad 'dynamisk' Actionscript. Så 'DE', jag då har skaffat mej mer kunskap annat än Flash så visst intresset finns. Kan också tillägga att enbart ha kunskap inom HTML/CSS kommer man inte långt med. Spelar ingen roll vilken design du lägger på.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Användarvänlighet och konsensus är A & O i webbdesign enligt mina erfarenheter. En snygg sida kan gå käpprätt åt skogen vad gäller det ekonomiska medan en "ful" (allt ligger i betraktarens ögon) kan vinna mark och finansiell säkerhet bara genom att vara tillgänglig och lättanvänd.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det finns dock flera negativa saker med Flash-designen: - Flash äter minne och är långsamt - Sämre SEO - Ibland funkar inte copy/paste Detta är lite utanför trådens ämne då jag inte tycker flashdesign är fulare, snarare opraktiskt i många fall. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Måste säga att ams nya sida är under all kritik. Inte nog med att den är seeeeeeg så är den helt ologisk. Folk utan "webbvana" ska också besöka sidan..
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|