FAQ |
Kalender |
![]() |
#181 | ||
|
|||
Banned
|
Hej! Sker medlemskapet anonymt och diskret? Kommer det gå att ta reda på vem som står bakom sidan jag bedriver?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Att göra sidor på facebook och få många likes. Funkar det bra för df sidor? Är det värt mödan?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Anonymt och diskret om du är gratis medlem. Verifieras via din mail bara. Vem som står bakom sidan... ? bakom sidan står ju datingfactory. men domänet står du för själv. Tex Whois skydd kan du ju koppla på om du har en .com domän hos namecheap.com utan extra kostnad om du inte vill visa att det är du som står på domänet ja.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hur är det med DatingFactory.se? Tycker det är bra med en svensk sida men det står lite still i forumet verkar det som, vad händer?
Sidan funkar ju bra annars när jag vill ha info och hjälp. Ska tillägga att supporten är superbra för övrigt men min sida går lite segt, för lite besök trots att jag syns bra på de vanligaste söksidorna, yahoo, bing och google. Senast redigerad av Jockecc den 2013-12-06 klockan 14:34 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
|
|||
Medlem
|
är det tillåtet enligt DF regler att sälja sin DF site?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
För att förtydliga lite: Jag själv har sålt sidor och då har jag innan kontaktat DF som har sagt ja, men detta va för nästan 1 år sedan så det kan ha förändrats. Men det ska inte vara något problem alls.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Ser att andra använder sig av .se domäner på sina adultsidor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hur indexerar ni eran sida på google redigerar ni eran robot sedan lägger till xml map eller?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Någon som råkat ut för att det försvinner pengar utan att det gjorts någon chargeback?
Loggade in här om dagen och fattades ~245 euro sedan jag sist loggade in. Håller på att prata med dem om detta, men tänkte höra om det är någon som känner igen problemet? Vill minnas att detta hände en tidigare gång, dock inte mer än 10 euro så jag anmälde aldrig problemet. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|