FAQ |
Kalender |
![]() |
#161 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
snabba bud. Är det Teatergrillen så kommer jag gärna. Hur får man inbjudan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är på Drottninghof kl 8 i kväll (25 maj) Bord är bokat men det går nog att droppa in ändå om det finns plats.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har läst igenom den här tråden några gånger nu och tror nog jag skulle behöva lite hjälp att få igång min DF-site.
Har bra namn och gjort grunderna men inte haft en enda registrering på över två veckor. Känns ju lite skumt när andra som lägger ner lika lite möda får reg och cash direkt :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Är det jag som är kass eller? Har gått in med ett x antal tusen kronor i annonser på Google men det gav cirka 2-3 sgnups om ens det och 0 har hittills köpt medlemskap.
Besökare fick jag ju! Flera tusen, då folk klickade på annonserna. Min design på hemsidan är ganska fin (frontpage) så förstår ej problemet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vilken nisch?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |||
|
||||
Flitig postare
|
vad använder du för nätverk? Matchningstyp?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Domännamnet är extremt viktigt. En del sajter som man tycker skulle gå jättebra funkar inte alls och andra rullar på som tåget. Har sajter med många registrerade men nästan inga betalande (ex. kkchatt.nu) och några med inte så många besökare men där nästan hälften betalar direkt (ex. pulekontakt.com) och så lyckoskotten med många registrerade och många betalande (ex knullekontakt.no) Vuxendating på alla dom sajterna men med helt olika resultat. Så tipset är att ha ett namn som verkligen beskriver den sorts dejting som marknadsförs mycket noga. Google äter upp datingpengar så det har jag slutat med för länge sen för den delen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||