FAQ |
Kalender |
![]() |
#161 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Såg förresten att Fragbite drabbats av detta ( http://www.fragbite.com/ )
|
||
![]() |
![]() |
#162 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
#163 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det luktar inte parfym om åklagarens beslut och polisens verkställande direkt. Visst har de laglig grund att ta ned TPB (främjande av brott t.ex.) men de måste ju ha kompetent personal att utföra ett beslag vilket de knappast verkar har haft här.
Johan H: Kontakta Silbersky, han gillar att synas i media särskilt när oskyldiga drabbas. |
|||
![]() |
![]() |
#164 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Så nästa avsnitt är 4 oktober? Försökte leta lite på Lost-forum.com och hörde att det skulle komma i slutet av September. Erskänn att avsnitt 23/24 var det bästa någonsin? ![]() ____________________ För att inte sno offtopic-plats svarar jag här. I September kommer dom sända lite gamla avsnitt och ihopkok av vad som hänt under säson 1 & 2. Inget nytt mao. Jepp 23/24 var KANON! /T ____________________ |
|||
![]() |
![]() |
#165 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ni som har drabbats, ni kan inte peka om adresserna och lägga upp siterna på andra webbhotell? Ni har väl backup på allt...
|
||
![]() |
![]() |
#166 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kan inte annat än ge Johan H mitt fulla stöd. Helt rätt att agera i ilska med, det är så man kommer någon vart.
Det tragiska är att ilskan försvinner i takt med att adrenalinet bryts ner i kroppen och ilskan övergår i nedstämdhet och uppgivenhet. Kämpa på och jag hoppas du har samma kämparglöd i morgon, när div. myndigheter öppnar igen! istheshit.net är också drabbade och de har en massa trevliga länkar där (antar de bytt ip och hittat en backupserver någonstans). /jp |
||
![]() |
![]() |
#167 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Backuper är ju en bristvara i denna värld...
![]() |
#168 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Om ni behöver tillfällig serverplats så hör av er så fixar jag det.. har min server på 100mbit Gavlenet företagslina i Gävle.
Win2k server och SQL. |
||
![]() |
![]() |
#169 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Till er som fått era maskiner beslagtagna och känner er oskyldiga - begär under morgondagen beslagsförhandling i Stockholms tingsrätt och lägg fram era skäl. Endast genom detta förfarande lär ni se era servrar inom en överskådlig framtid...
Denna utredning lär ta månader - sommaren kommer ju och då är det semester även för poliser... Med tanke på hur mycket servrar och diskutrymme som är i med i beslaget så kan bara inläsningen av alla diskar i analysmiljön (innan man ens hinner börja undersöka själva materialet) ta någon månad.... Om ingen avbryter hela ärendet och återlämnar materialet så lär inte denna utredning vara klar förrän tidigast i höst... Happy days.
![]() |
#170 | ||
|
|||
Medlem
|
I och med att Johan H mfl har blivit av med sina maskiner så måste vi få nån att reagera och vilka är bättre att ta upp detta än massmedia.
Tog mig friheten att ringa en kvällstidning och informera dem om att oskyldiga blivit drabbade och dem var oerhört intresserade så efter ett hysat långt samtal så kommer det tas upp i en artikel i morgon. Note: Dem hade hört talas om redan när jag ringde dem att så var fallet och då passade jag på att nämna två olika webbsidor detta just nu diskuteras flitigt på ![]() |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|