FAQ |
Kalender |
![]() |
#151 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kanonbra jimme! Tack för en bra lösning!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
|
|||
Read Only
|
Tänkte bara fråga en sak, Är det bara företag som kan bli Affiliate på eran sida? eller kan även privatpersoner bli Affiliate?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hur många program finns igång hos affiliator som är riktade till Norska marknaden?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
|
|||
Validating
|
Är det någon mer som är affiliate åt Leepoker genom Affiliator.se och har märkt hur sega Leepoker är på att godkänna ersättningen från dom?...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan inte ni (Affiliator) kommentera listan som har lagts upp av Mingge om oseriösa aktörer. Vill inte tänka mig att Ekonominyheterna är oseriösa. Vad säger ni?
En detalj också: Det borde väl ändå heta "Mina sidor", inte "Dina sidor". När jag är inloggad är det ändå "Mina sidor" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
|
|||
Validating
|
jimmie varför svarar du inte PM?..Försökt kontakta er via Affiliator för 1 månad sen men ännu inget svar!..
Skriv Pm till mig så jag vet om du är villig att snacka... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Har helt missat ditt meddelande, min e-postadress finns om du går in på min profil och läser min beskrivning. Dock är det Emil P du förmodligen ska prata med, han finns på emil . paulsson at-123tecken affiliator.com |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det något problem med era servrar eller liknande? Mina reklamer från eran sida tar tid att ladda för mig som innih*vete. Ganska irriterande när det står
"Väntar på rotator.aff...." i ett par sekunder.... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|