FAQ |
Kalender |
![]() |
#111 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det här är en skandal och det hade inte spelat någon roll vilket parti som suttit vid makten. Alla är de lika fega och agerar knähundar. Nej jag har inte mycket till övers för politiker men rätt ska vara rätt - de är lika usla oavsett parti.
Frågan är vem som orkar dra tåget mot staten för det måste dras. Att bara ge upp nu är att ge vika för pengarna och skita i lagarna. Lagarna är det vi har att bygga ett fungerande, rättvist, samhälle på. |
|||
![]() |
![]() |
#112 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Johan H och Patrikweb, lugna ner er nu.
1. Göranzon har ingenting med detta att göra, han är väl presstalesman? Han är lika mycket ansvarig för detta som du är ansvarig för TPB. 2. Läs på lagtexten - det kan aldrig bli stöld, det fanns ett giltigt beslut och beslag och husrannsakan från behörig förundersökningsledare - möjligen, möjligen, kan det röra sig om tjänstefel. Åter igen, om man seriöst vill få igång sin verksamhet är det bra om man i stället för att uppföra sig som en huligan försöker använda lite vett och fason och ta det den väg som biter - juridiskt korrekt och lugn och sansat. Ni gör som ni vill, jag bara tipsar om vad jag tror skulle funka...
![]() |
#113 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#114 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#115 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Presstalesmannen har förmodligen inte varit med vid tillslagt. Presstalesmannen är med säkerhet inte chef över länskriminalen i Stockholm. Han är presstalesman. Hans primära arbetsuppgift är att prata med pressen. Det är fortfarande åklagare Roswall som har fattat beslutet om husrannsakan. Det bör snarare vara han som begått ett fel om det nu är ett fel. Enligt media är de som jobbade på PRQ och de som drev TPB samma personer. Detta har inte förnekats ens i diskussionerna här. Var din server verkligen uppmärkt så att det klart framgick att den tillhörde dig?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
#116 | ||
|
|||
|
Citat:
Sedan hur kan det bli ett giltigt beslut när det rör sig om korruption och högt maktmissbruk? Behörig person? typ en korrupt åklagare som kan skita i lagen och besluta att ta in vad som hellst? |
||
![]() |
![]() |
#117 | |||
|
||||
|
jonny, nja han är också chef vid Länskriminalen i Stockholm.
EDIT: vid, inte för vad jag kan få fram |
|||
![]() |
![]() |
#118 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Ni förstår inte, Ulf Göranzon är ingen jävla presstalesman, han är det HÖGSTA hönset på länskriminalpolisen i stockholm.
Ring 11414 och fråga vem som är Ulf Göranzon´s chef, så får ni själv se. Jag har frågat säkert 5-6 st, alla säger detsamma. Han är högst upp där. HÖGST UPP. Han är ingen underhuggare till någon på länskriminalpolisen. Om ni själv vill kolla upp det så ring själv, jag har redan gjort det X gånger. |
||
![]() |
![]() |
#119 | ||
|
|||
|
Vem ska hit?
http://www.jpl.se/~dalen/demo.html |
||
![]() |
![]() |
#120 | |||
|
||||
|
Ja då var det rätt från början då. Buss på honom.
|
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|