FAQ |
Kalender |
![]() |
#91 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Zn4rK: Förstod inte riktigt vad du menade, men har Spray slarvat bort ditt kontonummer så att du har blivit av med dina domäner? Stäm dem?
|
|||
![]() |
![]() |
#92 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Jag vet inte hur jag skall gå vidare med det bara. Jag hade ändå tänkt att avveckla dessa domäner utom 2. (Liljengard.com) som jag lyckligtvis räddade genom mycket prat med networksolutions. Och sedan är det tufft.net som jag inte kunde "rädda"
![]() |
#93 | |||||
|
||||||
Flitig postare
|
Citat:
I alla fall så fattar inte jag varför du inte lägger pengarna på en domän och bygger upp den, om ett par år kanske du kan försörja dig på den. Vore inte det smartare än att kasta bort pengarna på en massa värdelösa domäner ? |
|||||
![]() |
![]() |
#94 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Jodå.. Det är nog smartare, men låt oss säga så här. Jag har många idéer, men lite tid. Jag har typ 5 sidor som är väldigt aktiva med många besökare och medlemmar. Och nu kör jag mitt första seriösa race med en internationell sida. Så jag har tänkt över mina domäner, och Sparar endast de jag ser nått bra i.. =)
![]() |
#95 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Sitter väl egentligen inte på några super-domäner men dessa två toppar väl skulle jag tro:
bikini.nu och reser.se |
|||
![]() |
![]() |
#96 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Mkt type-ins eller? |
|||
![]() |
![]() |
#97 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
|||
Flitig postare
|
mina bästa domäner skulle nog vara
doppresent.se doppresent.com doppresent.nu sagoböcker.se personligaböcker.se personligabarnböcker.se och sjävklart sagoborgen.se Sen en fråga, är det ngn som har några "barn/present" domäner att sälja ? |
||
![]() |
![]() |
#99 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Av någon konstig anledning så har jag personligen väldigt få domännamn registrerade. De bästa är väl..
letsbuyshit.com nirvana.nu Det första domännamnet skulle det vara roligt att lägga upp en "svarta listan"-sida under, det andra fungerar bra för en fan-site om världens bästa band antar jag. |
|||
![]() |
![]() |
#100 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |