FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Tycker det är kul att så många har ordinarie arbeten vid sidan av arbetet med sina privata projekt. Jag är övertygad om att det är rätt strategi! Den typen av upplägg och inställning bland unga IT-Entreprenörer var det som saknades -98 -99. Vi jobbar ju med datorer, då skall ju datorn göra jobbet! Själv hade jag en anställning på Skanska fram till sommaren 2004, nu för tiden jobbar jag heltid med att samordna projekten som QU är inblandade i. Thomas
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jobbar själv ca 40 - 80 timmar i månaden på ett hem för handikappade ungdomar, resten är med företaget och diverse projekt.
Vet inte om jag vill sluta med det ovanstående även fast jag sitter med mina miljoner i passiv inkomst sen, då det är det bland det roligaste och mest lärorika jag gjort i mitt liv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag pluggar, 2:a året på elprogrammet, inriktning elteknik (aka installation) så helt enkelt: jag utbildar mig för att bli elektriker...
är pank för jämnan å överlever på mina föräldrars bekostnad... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har jobbat som systemadministratör i flera år. Mestdels på Ericsson. Jobbar idag för Maiyk IT i Skottland som systemadministratör/javaprogrammerare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Medlem
|
Pluggar upp ämnen så att jag kan komma in på "data ingengör med iriktning på 3D modellering"
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jobbar som webmaster i en kommun. Mycket roligare än man kan tro.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Medlem
|
FN-tjänst i Utlandsstyrkan, i skrivande stund utbildning - men vecka 39 bär det av söderut mot Liberia (LA04) som Ksp-skytt. Skall bli en härlig kontrast och variation till den vanliga lunken här hemma i Sverige...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jobbar som lärare i webbdesign, programmering och databashantering. Vid sidan om det så driver jag ett eget företag som både håller på med webbutveckling och e-handel.
Skulle kunna ÖVERLEVA på företaget i dag om jag ville och sattsa heltid på det men har nog inga planer på att göra något sådan förens jag kan LEVA (gott) på det och kanske inte ens då. Detta pga att mitt vanliga jobb är så kul, vore tråkigt att sitta hemma hela dagarna med så lite kontakt med omvärden. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|