FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag lever endast på dunken.se och har gjort det sen i maj men det kommer säkert fler projekt framöver
![]() Innan maj så var jag yrkesfiskare och drev då båda samtidigt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Själv sitter jag och piper varor åt folket på Tempo Matfors (2 mil utanför Sundsvall).
När jag inte är där brukar jag springa runt i kommunen å fixa deras datorer. Kör även eget företag med 2 anställda (expanderar). Hoppas snart kunna lägga ner butiksjobbet ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Studerar till civilingenjör inom datateknik(Går 3:e året just nu) och arbetar nu med att dra igång ett seriöst projekt som jag hoppas ska bli min huvudsakliga inkomstkälla.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Arbetar just nu med diverse sidor inom företaget QU.
Har tidigare studerat och lekt med hemsidor för nöjets skull men har på senaste tiden börjat se in på PPC program. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag studerar och jobbar i kundtjänst på Nordea.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
|
Extraknäcker lite som mjukvaruutvecklare i Delphi och som generell kodslav. Annars är det webbsidorna all the way. Det är roligare att kunna investera i företaget än att ta ut massa beskattad lön, så än det får bli att jag jobbar med annat parallelt ett tag till.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Eget företag sedan 5år, heltid i snart 3år + 1 anställd (ibland 2), samt ett flertal samarbetspartners.
Aldrig tjänat en enda krona på TD, Double eller dylikt dock :P (Eller ens försökt) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jobbar som Business Area Manager på ett företag som bla säljer fiberoptik, datakablar, ADSL kort och rack till olika ISP i Europa plus en hel del massa andra prylar som vi har agenturer på.
Driver eget företag vid sidan om och det går väl hyfsat det med. På gång att med bilda nytt företag (HB/KB) för försäljning av elektronikprodukter på nätet plus annat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
Har haft eget företag, jobbar med ungdomsverksamhet inom kommunen, varit arbetslös och engagerad i föreningslivet, studerar nu HIM vid Hyper Island i Karlskrona.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Ska börja plugga webbprogrammering på högskola nästa vecka. Utöver det så har jag levt på småjobb men hoppas så kalrt på att kunna leva på den egna verksamheten i framtiden.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|