FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Grazzy, Admin och/eller andra, eftersom ni fick mitt inlägg till reklam... - Tala vänligen om vilken produkt gjorde jag reklam för? (Adsensetracker är ett allmänt namn på en viss produkt och inget som jag har rättigheterna till om ni tror det.) - Tala om vad produkten heter? - Vart ni kan köpa denna produkt? - utgick det från "annonsen"? - Sa jag att den var till salu eller var när och hur man kan köpa den? Varför är det så känsligt att tala om att man inte gillar vissa produkter som tex google channels och att det finns bättre produkter som jag gärna delar med mig av till de som är intresserad? Är det här forumet sponsrat av google? Jag ber om ursäkt om du/ni uppfattade det som reklam, det jag gjorde var att lägga upp vad jag tycker var fördelarna med en adsensetracker (som det finns hundratals av där ute) vs google channels inget annat! Om någon frågar efter en bra tex autoresponder och jag talar om vad jag rekommenderar, är det också reklam då? Jag gav ingen sida där du kan köpa trackern, inget namn på trackern , inget i signaturen, jag sa inte att min tracker var till salu, det jag gjorde var att svara på "jozomannen's inlägg".. Inget annat! Citat:
fast jag inte ger några produktnamn eller vart du kan köpa produkten? Sa jag verkligen att de var missvisande? (Oooops.. nu blev det visst reklam igen, jag råkade visst nämna att det finns andra produkter som kan vara intressanta.. Admin ni kan ta bort den här reklamen om ni vill..) / Tomas PS. Om du läste "reklamen" så framgick det ganska tydligt vad bristerna (enligt mig) channels har.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
tomas, jag bero om ursäkt om jag tolkade ditt inlägg felaktigt.
Reklam/pitches för bra produkter är såvitt jag vet tillåtet här på wn så länge man inte själv är förknippad med dem. För mig såg det ut som att det var en produkt du själv sålde. Jag läste texten och tolkade det som att kanalerna visade felaktig data enligt dig. De gör de inte, däremot nämne de ju inte som du själv sa vilket annonsformat, färg etc man har använt - OM man inte själv skapar inviduella kanaler för detta. Man behöver ju dessutom inte längre använda kanaler för att separera olika domäner iom webbkanals-kanalerna eller vad det nu kallas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Grazzy
Helt OK, tack för ditt svar! Nu skulle jag vilja ha ett svar på mina frågor från personen som tog bort inlägget samt vad som var reklam enligt han/hon. Allt för att jag inte ska göra samma misstag fler gånger Tack Grazzy igen för ditt svar. / Tomas |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|