FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Även om man inte kan posta i alla forum så ska man väl kunna läsa dem? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
exakt vad jag menar, kunde bara inte komma på hur jag skulle formulera mig tidigare! WN Lignt / Gold eller dylikt låter som en bra ide i övrigt. Förstår inte varför alla kommersiella webmasters är emot ett medlemsskap man betalar för. Tjänar man pengar på internet eller vill tjäna pengar på internet kan man väl betala en mindre summa för att hålla diskussioner kring ämnet på en hög nivå.Jag tror att väldigt många oseriösa inlägg hade försvunnit i samband med en betaltjänst...
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Under hela den tid jag häckat på detta forum har jag aldrig upplevt "seriositetsnivån" så hög att det har varit värt att betala för det.
Med detta menar jag inte att WN är oseriöst, men nivån är inte så hög att jag inte kan vara utan WN. Hoppas ingen tar illa vid sig, detta är menat i all vänlighet. För övrigt tycker jag som andra att hårdare moderering är ett bästa första steg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Administratör
|
Tråden/ämnet har diskuterats en del internt. Det som har gjorts med omedelbar verkan är att ta in en ny moderator i form av Lastbryggan
![]() Sedan är det också på gång ett större och tydligare regelverk där det kommer att kunna refereras till paragrafer vid moderering, samt vissa villkor och instruktioner vid registrering för medlemskap.
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har ni admin och moderatorer diskuterat mer kring inträdeskraven på WN? När man tittar på de senast registrerade användarna så tycker jag att det verkar vara en majoritet som _inte_ är professionella webmasters (oavsett hur man definierar webmaster, eftersom somliga inte har någon sajt överhuvudtaget)...
Jag är inte helt säker på att hårdare inträdeskrav bara är till fördel (det kan vara bra att trådarna späs på med "amatörinlägg" ibland för att skapa debatt och nya synvinklar), men det vore kanske ändå bra med en liten diskussion kring det hela? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Att man måste kunna presentera en proffessionell site har också diskuterats. Citat:
Jag tror dessutom att diskussionen bland medlemmar om hur vi skall kunna förbättra WN är viktig. Jag menar en handfull moderatorer kanske "låser" sitt tänkande lite. Jag startar en ny tråd ("Hjälp oss att göra WN bättre") där vi kan diskutera/vetilera förslag till förbättringar. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|