Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

"WN ÄR INGEN ANNONSPLATS"

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-04-19, 03:27 #21
Jonas Jonas är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Feb 2004

Skulle gärna vilja se en kommentar ifrån personen som skrivit dessa jobbiga inlägg.

Själv tycker jag som moderatorerna att när man väl visat sig vettig + aktiv så bör man därmed belönas med att någon få skriva något tvivelaktigt eller kanske en annons.

Men jag skulle gärna vilja se ett forum för denna typ utav inlägg, dvs annonser, som man kanske får tillgång till efter sisådär 100st inlägg. (Då hoppas jag att raderade inlägg blir bortplockade ifrån antalet postade inlägg).

Jag tycker att kvaliteten på WN är ovanligt hög fortfarande och jag hoppas att den förblir det också.
Jonas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-04-19, 07:48 #22
aikon aikon är inte uppkopplad
Medlem

Medlem

Om någon annan startar en tråd om ett ämne och man som exempel på en lösning svarar med att peka på en sida man själv gjort, är det att "annonsera" på WN?

Någon moderator anar säkert vilken diskussion jag syftar på och kan ge en kommentar varför hela diskussionen togs bort.. Gärna med PM.

Hälsningar,
Anders
över ett år på WN utan en enda "annons"
aikon är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-04-19, 09:05 #23
Tomas B Tomas B är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2005
Flitig postare

Citat:
Detta är en fråga som jag anser har med sunt förnuft hos våra duktiga moderatorer att göra,
Personligen så hoppas jag att det har med sunt förnuft hos alla här och att det inte bara gäller moderatorer..

Citat:
Det innefattar naturligtvis även din signatur, eller är du undantagen?
Jag vet inte vilket ord du inte förstod då jag sa att det ska gälla alla.

Visst jag kan ge dig vilken som helst av mina 121 siter, anledningen till att jag inte gör det är att jag har blivit "bränd" förr genom att ge ut mina siter dvs olika personer eller copycats har sett en site och vilka de länkar till för att sen bygga egna med samma upplägg. Hur mycket jag har förlorat på det vet jag inte, troligtvis $10.000 och mer bara förra året..

Citat:
Du har inte funderat på att kvalitet kan komma från en medlem som kanske skrivit 10 inlägg samtidigt som det finns medlemmar som skrivit 100 inlägg som man inte ens orkar läsa för att man vet att det inte finns nåt läsvärt.
Nej det har jag inte behövt funderat på då jag trodde att det var självklart men nu får jag kanske fundera om..

Jag har inga som helst problem med att få inlägg bortplockade och jag behöver inte WN för att dra in PR eller mer pengar, det jag är ute efter är att knyta kontakter med andra här på WN för framtiden. Tycker för övrigt att det här är ett mycket bra forum med kompetenta personer och bra inlägg (inklusive moderatorer) men med en del oklara regler som inte gäller för alla utan bara för några enskilda personer som har gjort ett visst antal inlägg oavsett om det är 10 eller 100..

Keep up the good work!

Hälsningar,
Tomas

Över 10 år fulltid på Internet med massor av annonser..
Tomas B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-04-19, 14:16 #24
lusidor lusidor är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2005
lusidor lusidor är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2005
Ja då, detta verkar vara rätt tråd att ställa min fråga i.
Mitt fall, jag har en hög med PHP-böcker som jag vill bli av med/sälja, får jag skriva det i en tråd på WN eller inte?
/ Jimmy
lusidor är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-04-19, 14:31 #25

Citat:
Originally posted by tomas@Apr 19 2005, 08:05
Jag har inga som helst problem med att få inlägg bortplockade och jag behöver inte WN för att dra in PR eller mer pengar, det jag är ute efter är att knyta kontakter med andra här på WN för framtiden. Tycker för övrigt att det här är ett mycket bra forum med kompetenta personer och bra inlägg (inklusive moderatorer) men med en del oklara regler som inte gäller för alla utan bara för några enskilda personer som har gjort ett visst antal inlägg oavsett om det är 10 eller 100..

Keep up the good work!

Hälsningar,
Tomas

Över 10 år fulltid på Internet med massor av annonser..
Men du kan väl respektera det Mats skrev åt dig?

Fyll i en länk på din profil.
Oläst 2005-04-19, 14:47 #26
Flitig postare

Flitig postare

Jonas

Jag respekterar det alla skriver, var och en är fri att tycka som han/hon vill..

Roligt att alla är så intresserad av min profil..
Länk är på väg..

Hmmm, försöker lägga till en länk samt uppdatera min profil så alla blir nöjda men det här är det enda som jag kan se:
Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 46080 bytes) in /home/virtual/site1/fst/var/www/html/board/sources/functions.php(94) : eval()'d code on line 836

/ Tomas
Tomas B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-04-20, 16:18 #27
Medlem

Medlem

Citat:
Originally posted by aikon@Apr 19 2005, 07:48
Om någon annan startar en tråd om ett ämne och man som exempel på en lösning svarar med att peka på en sida man själv gjort, är det att "annonsera" på WN?
Följdfråga:

Är alla moderatorer plötsligt i koma?
aikon är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-04-20, 16:28 #28
grazzy grazzy är inte uppkopplad

Reg.datum: Mar 2004
grazzy grazzy är inte uppkopplad

Reg.datum: Mar 2004
aikon, nej det är godkänt förfarande. Nån moderator har i nån tråd nån gång sagt att det är den "enda" gången man får länka till sin egen site.

Dvs, jag frågar efter en tjänst/produkt. Du svarar med en länk till din sida.
grazzy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-04-20, 17:36 #29
Decibels avatar
Decibel Decibel är inte uppkopplad

Reg.datum: Aug 2003
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Decibels avatar

Reg.datum: Aug 2003
Citat:
Originally posted by grazzy@Apr 20 2005, 15:28
aikon, nej det är godkänt förfarande. Nån moderator har i nån tråd nån gång sagt att det är den "enda" gången man får länka till sin egen site.

Dvs, jag frågar efter en tjänst/produkt. Du svarar med en länk till din sida.
Hehe, nu vaknade jag dock.

Reglerna är väldigt enkla.

Ingen reklam till egna sajter för egen vinning, punkt slut.

Om någon frågar om en lösning, varför lämna forumet ? förklara istället lösningen, kopiera in kod eller liknande, ta screenshot på sajten över just den tillfrågade lösningen.

Vägarna är många

För att ta ett exempel:

Användaren XXXX frågar om någon vet ett bra webbhotell (väldigt förekommande fråga)
Om någon då svarar med en länk till sitt eget webbhotell blir relevansen i svaret 0, totalt värdelöst svar för den som frågar.
Självklart tycker ju den som tipsar att det är världens bästa, största och vackraste webbhotell, medan den stora skaran kanske skulle tipsa om något annat.

Om jag eller någon annan skulle svara med länk eller förslag på ett annat hotell blir relevansen högre, eftersom jag personligen inte har någon vinning i att tipsa om andra.

Vill man att sin site ska synas på WN, så finns annonsfunktionen.

Tror inte man kan förklara just den biten på så många andra sätt.
Decibel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-04-21, 00:18 #30

Citat:
Originally posted by tomas@Apr 19 2005, 13:47
Jonas

Jag respekterar det alla skriver, var och en är fri att tycka som han/hon vill..

Roligt att alla är så intresserad av min profil..
Länk är på väg..

Hmmm, försöker lägga till en länk samt uppdatera min profil så alla blir nöjda men det här är det enda som jag kan se:
Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 46080 bytes) in /home/virtual/site1/fst/var/www/html/board/sources/functions.php(94) : eval()'d code on line 836

/ Tomas
Men sådär är det inte för evigt.

Står fortf. "http://.com" i din profil.

Jag lyckades ändra min fram och tillbaka nu.
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:34.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017