FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Om du eller nån annan vill följa utvecklingen så kan *man* besöka http://blablabla.hallonsaft.info/ imellanåt! Hehe |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
![]() vad bygger du den med? php & mysql?
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
2. PHP och mysql! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
vad ska du göra för speciellt så att användarna väljer just din tjänst? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
- Subdomänen som redirect eller frame - Annons som popup, frame, popunder, exit-popup - Enkelt, guidat, lägge för att lägga till ett 20-tal meta taggar. - Flera tilläggs-tjänster som mail, reklamfri-subdomän, mm Föresten, en fullt fungerande version är nu online... Men det finns bara en domän. Och det går inte att logga in för att ändra inställningar. Men en sak i taget.... http://www.hallonsaft.info ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Administratör
|
pontus, ett tips till dig angående en reklamfri subdomän är att ifall de länkar tillbaka till dig så får de reklamfritt och bygga ett script som undersöker att dom verkligen gör det. Räkna med att folk kan lura programmet men det antalet är litet...
Du kan ju även köra tjänsten reklamfri till att börja med för du kommer inte tjäna på det till en början iallafall. Jag har en enkel gästbokstjänst med 2000+ medlemmar och kör helt reklamfritt fortfarande och kommer nog fortsätta med det ett tag till. Får en del googlebesök just p.g.a detta. Tillägger också av att det jag läst på så struntar iallfall google fullständigt i metataggarna eftersom dom kan innehålla vad som helst. Text och rubrik på sidorna är ju trots allt det relevanta. Vet ej om alla andra sökmotorer gör detsamma? Någon rätta mig om jag har fel.
![]() |
![]() |
#27 | |||||
|
||||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Citat:
![]() ![]() "3W.se - Gratis subdomän till din hemsida [www.hallonsaft.info]" Citat:
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||||||
|
|||||||||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
Men skriptet värkar inte funka något vidare... bra att du märkte det! EDIT: Nu funkar det! Citat:
Citat:
Citat:
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|