FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Spray registerar annars mer eller mindre direkt. Dock har deras interface blivit betydligt sämre sen dom genomförde sin senaste "förbättring". Dom försöker stenhårt sälja paket .. Sen så är deras .se-domäner skamligt dyra också. Men det går fort. Och deras dns-interface är riktigt riktigt riktigt bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
[/quote] Tänkte bara komplettera min rekommendation och dra tillbaka den i viss mån genom att be er att ytterligare observera att deras registreringsgaranti inte gäller nattetid om NIC-SE får in många ansökningar. Självklart kan man tycka men då bör det också finnas indikationer om detta vid beställningstillfället. Är mycket enkelt för ombudet att göra en kontroll för hur lång registrerings-kön (väntetiden) hos NIC-SE är innan de tar emot en ansökan. NEware har dock ingen indikation på när det råder lång kötid eller ej vilket leder till att man kan få vänta en längre tid utan att få domänen registrerad. Min slutsats är att registreringsgarantin är mer eller mindre värdelös för min del. Vill man ha en domän registrerad omgående och är beredd att betala ett högre pris för detta bör det också registreras direkt ELLER så bör det finnas indikationer INNAN beställning på att det kan komma att ta en längre tid. Någon som hittat annat ombud som antingen har fullständig registreringsgaranti eller stöd för denna typ av indikationer?
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag får lov att stämma in i FÖR kören. Jag har alltid registrerat .se adresser genom Loopia och det går blixtsnabbt, när man betalar med kreditkort iaf.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |