FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
De bästa du kan göra är att ringa till dem och prata med Reidar. Hela deras sortiment är inte med på sidan.
Det finns en hel del riktigt roliga grejer som de erbjuder. Vi beställde bland annat vattentäta "mobiltelfonfickor" samt kondomnyckelringar. Ett plastetui med en kondom inuti. Mvh Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja va på en mässa. där va det ett säkerhetsföretag typ Norton. de delade ut sådana
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Du kan ju alltid titta in på min sida (trots att den ej är klar än) Det finns en hel del där och det tillkommer mer. Däremot kan du höra av dig genom den sidan på vad du önskar så skall vi nog finna det du behöver. Bengt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
well.. prisvärt?
Jag höll på att fastna för kortleken där men då jag snabbt räknade ut att jag skulle få ge ca 50:- per kortlek så upphörde min entusiasm.. Då blir det nästan enklare att köpa mig en ordentlig skrivare, papper och sen själv trycka kortleken.. Nej det jag är ute efter är väl mer små en persons tänkarspel i trä.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Finns tydligen ett bra ställe i Borås som heter Iwus. Fick tipset ifrån Tuborg.
http://www.iwus.se Mvh Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kan dela med mig av de leverantörer som finns på min lista. Utropstecken framför de som jag kan rekommendera.
www.hasselberga.se ! www.kennetbath.se www.cm.se www.deltab.se www.fredtt.se www.goodprint.se www.gavan.se www.lehmanns.se ! www.minitryck.se www.ropax.se www.sportpromotion.se www.trackscreen.se !! www.screenbolaget.se |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|