![]() |
Undrar bara om någon har nåt bra tips på företag som sysslar med profilreklam (logo på pennor, tändare etc)
Efter en sökning på google hittade jag en del företag och det jag fastnade för är Driva (driva.se) men undrar kort om det finns fler och kanske bättre än just driva innan jag börjar göra affärer med dom.. |
Formlösa t-shirts och pennor har alla redan tillräckligt av! Vad du är gör, så välj en lite mer unik produkt.
Det ger garanterat bättre respons också. |
Jag leter okså efter någon liknande som kan leverera mobilsnören med text på.
Någon som vet någon. Kan vara uta text okså |
Tro mig - jag är INTE ute efter kapsylöppnare, pennor och kaffekoppar.. Har redan löst frågan om vad jag ska ha (vilket jag inte tänker avslöja ännu)...
Nu ska jag bara hitta en leverantör :) |
Citat:
En annan mobilprodukt som verkar vara prisvärd och troligen omtyckt profilreklam är "Nallebrassen". |
Min senaste reklamgrej efter alla pennor, tändare, kapsylöppnare o.s.v.
Det är kondomer med tryck på "folien", kostar 2.34/st + moms vid beställning av minst 10.000 st och enfärgstryck. En kanongrej helt klart, dessutom är det ganska lätt att hitta på fyndiga slogans. Finns även så att man kan beställa den förpackad i en liten ask med tryck på till en något högre kostnad. Är någon intresserad så PM'a mig så kan jag hjälpa dig med rätt kontakt. Är det nån som är sugen på att testa "Lastbryggan-kondomen" så PM'a mig namn och adress så skickar jag ett provex. // Mats |
Det finns ett mycket bra företag i Älvängen strax norrom Göteborg.
Ale promotion heter de. http://www.alepromotion.com hyffsade priser och ganska stort utbud! mvh Fredrik |
Hmm.. Bara jag som har svårt att hitta det stora utbudet och priserna?
|
Saxat från alepromotion.com
Citat:
Ni klarar er inte utan den! :lol: :lol: :lol: ;) |
Den där skålen var rätt smart ändå, perfekt för typ tacos eller olika sorters snacks.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:36. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson