Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Dölj delar av URL

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-01-12, 15:12 #11
mypay mypay är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 528
mypay mypay är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 528
lägga alla filnamn i en tabell.. ha alla länkar som "index.php?documentID=13"

sen include på alla filer.. bökigt system.. bökig kund..

och jag förstår inte riktigt problemet med scrollbaren.. om den inte syns när man kör utan heltäckande frame så ska den inte synas med en heltäckande heller..
mypay är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-01-12, 19:54 #12
Milad Milad är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 505
Milad Milad är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 505
Men borde inte den här mystiska kunden lyssna på "företaget" han/hon har beställt varan av? Skum kund!
Milad är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-01-12, 21:44 #13
eg0master eg0master är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 898
eg0master eg0master är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 898
Citat:
Originally posted by PeterS@Jan 12 2005, 15:40
Flera har också påpekat att det är dumt att över huvud taget dölja addressen och det kan jag kanske hålla med om. Då jag gör sidan för en kund så påpekar jag dock för och nackdelar med vissa metoder och vad som är möjligt att göra och eventuella rekomendationer. Sen är det upp till kunden om han/hon vill följa mina rekomendationer eller inte. Det är ju trots allt kundens sida och därmed kunden som måste få ha sista ordet.
Jag har flera gånger stått på mig och argumenterat med kunder för varför de skall välja en annan lösning än den de själva från början vill ha.
Ytterst sällan är de mer envisa än mig och de allra flesta är på sikt nöjda med att de lyssnade på vad jag sa.
Jag har även flera gånger fått "beröm" av kunderna för att jag inte bara är en ja-sägare som håller med utan faktiskt hjälper dem att förstå varför de skall göra på ett visst sätt (av både praktiska och ekonomiska) skäl.

Men visst, är kunden envis brukar ett "ja så kan man ju göra, men det är tekniskt komplicerat och kostar XXXXX extra". Det är ett argument som biter på de flesta... :lol:

Edit: Usch vad det där vart "klapp på egen rygg", men va fan...
eg0master är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:44.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017