FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tycker ni kan testa att implementera reklam i en högerspalt ifall det är designmässigt möjligt och se hur mycket det stör folk.
Ni som inte är så förtjusta i reklam (och ni som är det), hur jobbigt vore det att EN gång om dagen trycka på en reklamlänk från WN medan ni surfar runt här? Om alla klickar på EN länk för varje dag de surfar här så tror jag inte extrareklamen behövs faktiskt... Vore ett trevligt sätt att betala tillbaka till WN för det fantastiska forumet vi alla kan utnyttja efter våra egna behov ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Inför en policy, eller att man bara kan logga ut via banners... ![]() ...kanske inte, eller..? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
vad ni föreslår är alltså att vi ska "bluffklicka" på en massa annonser?
kanske t.om ska ha ett system där Thomas sätter lösenord på sidan och lösenorden är dolda på olika annonsörers hemsidor? jag har en uppfattning av wn som en plats för seriösa affärsmän/kvinnor på www kan träffas och utbyta erfarenheter - även om tanken är god så anser jag det inte seriöst att föreslå en sådan sak.. Om folk börjar göra så överallt med google ads så tappar hela google ads poängen och värdet per klick etc kommer minska då utdelningen för företagen minskar det är just pga detta som det är så svårt idag att hitta pay-per-click program idag |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Jag förstår dock vad du menar, tänkte väl inte riktigt ända fram imorses... :unsure: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nä det gjorde inte jag heller. Tar tillbaka mitt förslag och klickar vidare här på WN..
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
|
||||
Medlem
|
Surfare som undgår din reklam minskar intäkterna.
En riktigt "ruggig" metod är modifiering av HOSTS. (ska icke tala om hur, tack vare vissas reaktioner) Mot de flesta s.k. reklamdödare har mina kollegor utvecklat ett väldigt enkelt motmedel... gratis... (Platsar detta bättre?) MVH: WebMazter ![]() Ödmjukhet, en intellektuell kapital tillgång... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker det borde vara mer reklam på wn.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|