FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej,
har förgäves försökt att hitta ett faktureringsprogram som främst riktar sig för att hantera inkomna fakturor (dvs. så det går att se när sista-betalnings-datum infaller samt kanske får en varning om detta och där betalda fakturor etc. går att markera). Vi lägger in fakturorna själva, så det behövs inte någon e-faktura läsning eller liknande. Hade helst sett att detta skulle vara online, antingen genom någon annans hemsida men om någon vet något open-source som går att installera på egen server så funkar även detta helt ok. Några tips? mvh Victor |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag letade själv efter en sådan här lösning för
något år sedan, utan resultat.. De som jag hittade körde klartext över HTTP och FortNox GUI gillade jag inte, eller hur det nu var.. Fakturan.nu och vad de heter körde klartext vill jag minnas. Och det är inte intressant. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja det verkar vara väldigt svårt att hitta ett sådant här relativt "enkelt" system, blir väl till att få göra det själv då *suck*..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Varför lägger du inte bara in fakturorna direkt i bankens system med fördröjd betalning? Låter ju som dubbelarbete att först lägga in det i "systemet" och sedan lägga in det en gång till i banken när utgångsdatum närmar sig. Eller är det någon vinst jag missar?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Kolla med http://www.specter.se/ och http://www.e-conomic.se/
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hur sker redovisningen idag? Det låter som att ni redan borde ha någon form av affärssystem. De enklare versionerna av SPCS klarar ju allt du säger förutom att det inte är så webbaserat.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Fortnox har väl en fakturamodul för detta om jag inte minns fel. Samt att den är webbaserad...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |