FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har tittat på den tidigare och informationen var i alla fall då rätt svår att upptäcka. Man var tvungen att granska ordentligt kritiskt för att upptäcka det.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
För ca 2 veckor sedan stod priset INTE precis under "OK" knappen i alla fall då jag tänkte prova på tjänsten men ångrade mig i sista sekund.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Måste väl vara en dålig tjänst om man inte skylta med prislappen.
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag var inne och tittade på siten nu bara för att jag var nyfiken, och min spontana reaktion var:
1) Man godkänner några villkor, precis som på vilken annan site som helst på nätet/vilket program som helst man installerar 2) Man ser inte något pris tydligt skyltat så gissningsvis är tjänsten gratis Om man dock läser villkoren, som inte finns länkade direkt ifrån där man godkänner dem, så står det pris etc. Sen läser jag nu i tråden här att det faktiskt står skyltat ett pris i anslutning till beställningen, så då börjar titta lite mer noggrant, och tja, det står faktiskt ett pris där. Efter OK-knappen. Mitt i skarven mellan ljusgrått och mörkgrått. Man kan ju knappast beskylla siten för att vara tydlig med att det kostar pengar.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Flera jag känner har värderat sina värdelösa bilar på sidan Fordonsvärderingen.Ingen har fattat att det kostar, och dom är ganska duktiga inom webb. Men kan inget om bilar. bilpriser.se är bättre, och gratis.Men ändå lite fantasipriser. Bäst är blocket.se. En enkel guide:
Sälja en bil: Blocket snittpris - 50% Köpa in en bil som bilhandlare: Blocket snittpris -75% Resten kan man räkna ut själv |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|