FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Utökar med fler domäner...
"Det svenska apoteksmonopolet är snart historia. Om knappt nio månader, den 1 januari 2009, släpps konkurrensen fri. Detta är en nödvändig utveckling, som ligger helt i linje med hur övriga apoteksmarknader i Europa utvecklas, och som vi inom Apoteket AB välkomnar." Till salu: apotekbutiken.se apotekshopen.se apoteketweb.se apotekonline.org webapotek.org webapoteket.nu webapoteket.org Jag säljer som privatperson. Domänerna är parkerade hos WK. Köparen får betala överlåtelsekostnaden. Bud görs via PM. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Detta kan nog vara aktuellt för många snart. Du borde vänta ett tag då du kan förmodligen få mycket mer betalt när folk börjar sälja receptfria saker på nätet.
Jag passade också på och köpte 2 passande namn, men jag kommer sälja det lite längre fram |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kommer det att bli varumärkesintrång ifall man använder sig utav ordet "Apotek"?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Inte varumärkesintrång, bara om man heter Apoteket. Men Apotek får nog anses som ett vedertaget begrepp som är fritt att använda, och dessutom troligen kommer att användas flitigt. Det är väldigt, väldigt många firmor som registreras just nu med avsikt att driva privata apoteksbutiker (ungefär som alla hälsokostbutiker) och bra apoteksdomännamn borde vara efterfrågade med tiden. För gissningsvis borde många av butikerna också vara intresserad av att synas på internet. Om man redan har en butik kan man ju lika gärna sälja via internet också samtidigt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|