FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#14 | ||||
|
|||||
|
Citat:
Har du ef? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
|
Citat:
Inget ef, ekonomisk förening. Men du har missat att det är ett fastpris jag är ute efter. Tycker du det låter konstigt, så beror det på Skatteverket. Jag sms:ar en hel del också, även i jobbet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
För att komma med lite info.
Efter att ha blivit kopplad till 6 olika personer på 3 fick jag slutligen svar. De erbjuder fastnätsnummer in till mobilen, dock används mobilnumret när man ringer. Kostar 49:- / mån exkl moms. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Tele2:
Enda lösningen enligt kundtjänst är att köpa deras tjänst mobila växeln. En tusenlapp i inträdesavgift och 129:- / månad och användare, som tillkommer vanligt mobilab. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Rent spontant: En variant skulle ju kunna vara ett databonnemang, och sedan köra iptelefoni? Frågan är hur pass stabilt det är iofs, men..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack för infon, själv har jag fortfarande inte fått svar, väntar på offert på växellösning från telenor och väntar fortfarande på säljare från Telia. Tele2 är svårt för mig då jag bor ute i skogen vissa perioder (läs utanför tätort i norrland).
Man är ingen prioriterad kund direkt som småföretagare.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vi fixar med billiga mobila centralbord, det är rätt smidigt faktiskt, så om du startar en filial i Norge kan jag fixa nått kul åt dig
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|