FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
*hmm...funderar*
- Borde inte få möjligheten att ladda ner uppdateringar via SonyEricssons hemsida... :huh: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Man kanske behöver någon uppdatering, men en sån liten detalj orkar man inte ödsla någon energi på.. :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
k700i, p900 och p910 kan man själv uppdatera firmware på via se's hemsida. Jag köpte själv en sync station dss-25 (ca 500kr) vilket krävs och testade nyligen. Det var enkelt och fungerade bra. En av effekterna för mig var bla att den nya firmware (R2A -> R2L) gav betydligt bättre bildkvalitet på kameran.
Vet inte om det fixar fördröjning vid svar, men jag har aldrig haft det problemet. Ett bra se mobilforum jag kan tipsa om är esato Edit: glömde att säga att senare k700 firmware även ska ge bättre batteritid, bla pga bättre hantering av skärmbelysning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Administratör
|
Ni som har problem med att ni måste vänta innan ni pratar, slog mej att den gemensamma nämnaren kanske är abonnemanget och inte just telefonen.
Thomas
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Btw, jag kör Vodafone. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag kör 3
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hmm drar upp denna tråd igen (får ju inte tummen ur att besöka OnOff än..)
![]() Kan det här med batteritiden ha med mottagningen att göra? Har märkt att befinner jag mig på en plats med dålig mottagning under en hel dag, så verkar det dra mer batteri.. Kan detta stämma? Att mobilen får jobba mer ? :huh: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
På vissa telefoner kan man förhindra detta. I inställningarna kan du välja att du ska välja nät manuellt, uppdatera manuellt etc. Vi säger att du är i en stad med god mottagning. Vi säger att du åker ut på landet och förlorar din mottagning. Du får då göra en ny sökning och sedan välja nät. Vet ej i vilka telefoner man kan göra detta i, men iaf i gamla nokia och ericsson telefoner. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
I helgen märkte jag att den höll i ca, 2 dagar...ganska normalt om jag förstår det rätt. Jag får avvakta och se.. Skall gå att ställa in detta, får kolla vart det var.. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|