FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tjenare!
Jag gick och köpte en z1010 i förra veckan. Kanonbra telefon men batteriet håller ju inte mer än ca ~12 timmar!! Detta under knappt normalt användande. Det vill säga; Kollar e-post 1 gång/timme och samtalar cirkus 1 timme sammanlagt... Någon annan som har liknande erfarenhet av detta? Är det telefonen eller batteriet som är kasst? Kan (läs:vill) inte vara utan mobilen, så att lämna in den på rep. á 5-7 dagar är inte att tänka på.. Möjligen om jag får reklamera den och kvittera ut en ny.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag och frugan kör varsin z1010 också, har inga problem med batteritiden, 1-2 dagar håller den lungt, snackar kanske en-två timme i telefon per dag.
Lämna in den, säg att den inte funkar och du vill ha en ny. Ge dig inte när säljaren säger att den ska skickas iväg, allrahelst Siba har lätt för detta och dom får lämna ut nya produkter bara du ligger på lite. Däremot blir dom back i sina system med en lur om du tar ut en ny innan siba kollat på den du lämnat in, därav byter dom sällan ut den direkt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Försvinner med största sannolikhet om du flashar den med ny programvara. Finns du i boråstraken kan jag hjälpa dig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag köpte telefonen på OnOff.. Om jag nu åker dit igen tänker jag inte lämna butiken innan jag fått en ny. Reklamation är reklamation :angry: . Läste några recentioner på pricerunner och tydligen var(?) detta ett vanligt problem precis som Jens säger.. Synd för annars är det en mycket bra telefon och den har även fått fina betyg.. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
OT: När vi ändå är inne på Ericsson telefoner... Jag köpte en S700i för nån vecka sedan och har upptäckt en irriterande detalj och det är att det är en viss fördröjning från det att man har tryckt på "svaraknappen" till den som ringt kan höra mig, alltså får jag trycka på knappen, vänta några sekunder och sen svara... Undra om det löses med en mjukvaruuppdatering också?
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Vet inte riktigt varför det är så faktiskt, men jag brukar glo på skärmen vem det är som ringer i ngn sekund sen svarar jag. Angående batteritiden på Z1010 så håller min i ungefär 3 dagar... så jag kan inte klaga. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
När jag svarar öppnar jag luckan och väntar en sekund innan man svarar, lite irriterande men men... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||