FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
Vi köpte våra tejprullar med tryck från Reklambutiken.com
Mycket bra fint tryck, superb fästförmåga på tejpen och snabb leveranstid. I det hela mycket bra grejor. Är nu ute efter emballage med eget tryck men det är svårare att hitta. Funderar istället på att skaffa en industristämpel med vår egen logotyp och helt enkelt stämpla på alla kartonger. Det funkar lika fint och blir ju billigare men det är klart att snyggare blir det ju inte. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har nu fått korrektur och så från Avisera och slutsumma.
Snitt per rulle: 88.57kr 2-färgstryck. Var ju en hel del kostnader just för att "komma igång", nästa order antar jag enbart blir 34,97kr gånger antal rullar, frakt och någon sätt-kostnad på 650kr. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bra priser på emballage och bubbelplast, var hittar man det?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det ngn som har fler billiga och bra leverantörer att tipsa om så vore det toppen.
(även utländska) Decibel, hur var tejpen? Funderar också på att lägga en beställning hos avisera. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Gammal tråd, men jag har lite problem med den packtejp som vi köpt.
När man drar ut tejp så lossnar själva trycket/färgen som istället sitter fast på ovansidan av tejpen som sitter under på rullen. När man ser kommer så långt att man drar ut det, har man en klistrig yta där. Leverantören säger att det inte är bra, men att tejpen bara håller cirka 1 år, vilket jag tycket låter helt sjukt. Vad har ni andra för erfarenheter? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
När jag drev bokhandel via webben så gick vi med i lessmore som är en sammanslutning mellan småföretagare för att förhandla ner priser hos leverantörer.
Där fanns sedan möjlighet att handla från boxon och lyreco för riktigt billiga priser... ...upp till 70% rabatt på de vanligaste varorna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Anders Larsson: Tejp är lite av färskvara beroende på förvaring skulle jag vilja säga
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|